بیش از ۱۳ میلیارد تومان پروژه در خرامه به بهره برداری رسید

در هشتمین روز از دهه مبارک فجر و با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس ۱۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان پروژه در شهرستان کمتر توسعه یافته خرامه به بهره برداری رسید. 

 
به گزارش راستین آنلاین در این آیین پروژه کنترل سیلاب و آبخیزداری احمد آباد با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان افتتاح شد. 
 
احداث و افتتاح ۲ مسکن روستایی از دیگر پروژه های شهرستان خرامه بود ؛ در این مراسم ۵ واحد مسکن مددجویی روستایی با زیربنای کل ۳۶۰ مربع و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان افتتاح شد و به بهره برداری رسید. 
 
 در این آیین همچنین پروژه گلخانه سبزی و صیفی به مساحت ۱۲ هزار متر مربع و با اعتباری بالغ بر یازده میلیارد تومان افتتاح شد.
 دو پروژه مرتبط با اصلاح شبکه برق نیز از پروژه های قابل افتتاح در شهرستان خرامه بود.
 
معاون امور عمرانی استانداری فارس در حاشیه افتتاح از پروژه های مذکور از شهرستان خرامه به عنوان شهرستانی کمتر توسعه یافته در میان شهرستان های فارس یاد کرد و گفت : همتی بلند برای آبادانی هر چه بیشتر این شهرستان لازم است . 
 
رضایی با اشاره به اینکه در طول سالهای اخیر اقدامات موثری در راستای توسعه همه جانبه این شهرستان انجام شده است ، گفت : اقدامات مذکور در حوزه های مختلف از جمله جلب کمک های فنی و اعتباری ، اجرای پروژه های عمرانی و پروژه های مرتبط با آموزش و ایجاد اشتغال در این شهرستان بوده است. 
 
  معاون امور عمرانی استانداری فارس همچنین به صدور مجوزهایی برای احداث واحدهای اقتصادی در این شهرستان اشاره و اظهار کرد : در طول دو سال گذشته ۳۶۰ واحد اقتصادی در شهرستان خرامه افتتاح شده که از جمله مهمترین آنها ، بهره برداری از ۲۳۰ کارگاه پرورش قارچ بوده است. 
در مدت مذکور همچنین ۱۰ واحد گلخانه ای ، ۵۸ واحددامداری ، ۱۳ واحد گاوداری ، ۱۴ واحد گیوه بافی نیز در این شهرستان به بهره برداری رسیده است .
 
 رضایی همچنین به اتفاق خوب دیگری در حوزه اقتصادی در شهرستان خرامه اشاره کرد و گفت : به دنبال پیگیری احیای واحدهای اقتصادی راکد و نیمه فعال ، در سال های اخیر تعدادی از واحدهای اقتصادی راکد در این شهرستان فعال و به دنبال آن تعدادی فرصت شغلی ایجاد و احیا شده است.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
465 کلیک ها  چهارشنبه, 20 بهمن 1400 14:32
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا