خط تولید جدید کارخانه کاشی حافظ افتتاح شد

خط تولید جدید کارخانه کاشی حافظ افتتاح شد
   
خط تولید جدید کارخانه کاشی حافظ افتتاح شد |||| ||||

دو خط تولید کارخانه کاشی و سرامیک حافظ با حضور استاندار و جمعی از مدیران ارشد استان فارس و مسئولان شهرستان زرقان، افتتاح و بهره‌برداری از آن آغاز شد.

 
به گزارش راستین آنلاین رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس چهارشنبه ۶ بهمن در حاشیه آئین بهره‌برداری از خطوط تولید جدید کارخانه کاشی و سرامیک حافظ، گفت: با تایید و پیگیری ۱۹ فقره ثبت سفارش توسط متقاضی باعث شد تا این واحد تولیدی به بازسازی، نوسازی و همچنین افزایش خطوط تولیدی خود اقدام کند.
 
حمیدرضا ایزدی افزایش دو خط تولید به ظرفیت فعلی تولید در این کارخانه را یک اقدام جهادی و قابل ستایش ارزیابی و اضافه کرد: افتتاح طرح توسعه شرکت کاشی و سرامیک حافظ با افزایش دو خط تولید به ظرفیت ۲ میلیون مترمربع و سرمایه‌گذاری حدود هفت هزار میلیارد ریال میزان اشتغالزایی در این کارخانه از ۴۰۰ نفر به ۷۰۰ نفر افزایش پیدا کرده است.
 
رئیس سازمان صمت فارس برخی از تولیدات کارخانه کاشی و سرامیک حافظ در زرقان را منحصر به فرد دانست و گفت: به دلیل استفاده از تجهیزات و نوسازی خطوط تولید این مجموعه تولیدی توانسته است تا محصولات خود را علاوه بر تامین نیاز و خواسته‌های درونی کشور به کشورهای خارجی نظیر عراق، پاکستان و آسیای میانه صادر کند.
 
ایزدی همچنین گفت: در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها هر یک از ما تکلیف داریم تا بتوانیم شرایط لازم تولید و ایجاد ظرفیت در واحدهای تولیدی را با جذب سرمایه و ارائه طرح‌های توسعه‌ای فراهم کنیم تا زمینه‌ساز اشتغال و رونق اقتصادی شود.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
405 کلیک ها  چهارشنبه, 06 بهمن 1400 13:12
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا