آموزش صنعتگران فارس با همکاری آلمان برگزار می‌شود

آموزش صنعتگران فارس با همکاری آلمان برگزار می‌شود
   
آموزش صنعتگران فارس با همکاری آلمان برگزار می‌شود |||| ||||

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس اعلام کرد که دوره آموزشی مدیران واحدهای صنایع کوچک ایران، با همکاری کشور آلمان، برگزار خواهد شد.

 
به گزارش راستین آنلاین احد فتوحی با اشاره به آغاز مرحله جدید ثبت نام واحدهای صنعتی واجد شرایط برای اعزام به شانزدهمین دوره آموزشی کشور آلمان(GIZ)، گفت: کار انتخاب و معرفی واحدهای صنعتی استان فارس برای حضور در این دوره‌ها آغاز شده است.
 
او با اشاره به اینکه دوره‌های آموزشی مدیران واحدهای صنایع کوچک ایران با همکاری کشور آلمان برگزار می‌شود، افزود: این اقدام براساس تفاهمنامه سازمان صنایع کوچک ایران با وزارت اقتصاد و انرژی آلمان که در کمیسیون مشترک دو کشور امضا شد، انجام شده تا دوره‌های آموزشی و توسعه همکاری‌های صنایع کوچک ایران و آلمان برگزار شود.
 
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس همچنین هدف اصلی از برگزاری این دوره‌های آموزشی را یافتن شریک کاری در حوزه تولید مشترک متناسب با نیاز روز و توسعه بازارهای فروش خارجی اعلام کرد.
 
فتوحی با بیان اینکه فراخوان ثبت نام دوره‌های آموزشی و اعزام صنعتگران به آلمان تا پایان آبان امسال ادامه دارد، عنوان کرد: تاکنون در در طول ۱۵دوره پیشین ۱۲صنعتگر از فارس به کشور آلمان اعزام و با حضور در این دوره علاوه‌بر فراگیری دوره‌های تخصصی، از توانمندی‌های شرکت های معتبر آلمانی بازدید و از نزدیک به تبادل تجربه‌ها و دستاوردهای خود پرداختند.
 
او اضافه کرد: صنعتگران پس از شناسایی و انتخاب توسط این شرکت، به سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران معرفی و در آنجا بعد از برگزاری دوره‌های آموزشی، افراد واجد شرایط به کشور آلمان اعزام می‌شوند.
 
فتوحی از مهمترین شرایط انتخاب صنعتگران برای معرفی به این دوره‌ها را داشتن برنامه توسعه فعالیت کسب و کار و توانایی لازم برای اجرای طرح‌های توسعه در واحد صنعتی، تمایل به همکاری با شرکت‌های آلمانی در افق برنامه‌های واحد صنعتی، تسلط به زبان انگلیسی و آشنایی کامل با مسائل فنی مربوط به واحد صنعتی و داشتن اختیار تصمیم گیری لازم برای امور واحد صنعتی اعلام کرد.
 
او عنوان کرد: فعالان واحدهای صنعتی کوچک و متوسط که دارای شرایط ذکر شده باشند، حداکثر تا ۳۰آبان می‌توانند با مراجعه به معاونت صنایع کوچک این شرکت تمایل خود را اعلام کنند تا پس از بررسی شرایط، نسبت به معرفی آنها به سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران اقدام شود.
 
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس همچنین از حمایت این شرکت جهت تدوین طرح پیش امکان سنجی برای متقاضیان جذب سرمایه گذار خارجی خبر داد و گفت: شرکت شهرک‌های صنعتی در این زمینه تا سقف ۸۰درصد از هزینه تدوین طرح را حمایت می‌کند.
 
فتوحی یادآور شد: متقاضیان تدوین طرح‌های جذب سرمایه گذاری نیز تا ۵آذر فرصت دارند به شرکت شهرک‌های صنعتی فارس مراجعه کنند.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
383 کلیک ها  چهارشنبه, 26 آبان 1400 10:16
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا