• مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس

اختصاص اعتبارات میلیاردی براي تكميل زيرساخت هاي شهرك هاي صنعتي آباده طشك و تنگ حنا بختگان

اختصاص اعتبارات میلیاردی براي تكميل زيرساخت هاي  شهرك هاي صنعتي آباده طشك و تنگ حنا بختگان
   
اختصاص اعتبارات میلیاردی براي تكميل زيرساخت هاي  شهرك هاي صنعتي آباده طشك و تنگ حنا بختگان |||| ||||

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در شهرستان بختگان با بیان اختصاص 100ميليارد ريال براي تكميل زيرساخت هاي شهرك هاي صنعتي آباده طشك و تنگ حنا بختگان و انعقاد قرارداد با 42سرمايه گذار در شهرك هاي صنعتي بختگان گفت : توسعه و تكميل زيرساخت هاي شهرك هاي صنعتي آباده طشك و تنگ حنا دراولويت برنامه هاي امسال شركت شهرك هاي صنعتي فارس است .

 
به گزارش راستین آنلاین مدير عامل شركت شهرك هاي صنعتي فارس گفت:امسال 100ميليارد ريال اعتبار براي توسعه و تكميل زيرساخت ها در شهرك صنعتي آباده طشك و ناحيه صنعتي تنگ حنا در شهرستان بختگان اختصاص يافته و بر اين اساس نيز 8طرح عمراني اجرا مي شود.
 
احد فتوحي در بازديد از شهرك هاي صنعتي شهرستان بختگان گفت:تاكنون در اين دو شهرك صنعتي 42سرمايه گذار با اين شركت قرارداد منعقد كرده و 18واحد فعال با اشتغال 350نفر در مرحله فعاليت قراردارند.
 
فتوحي با بيان اينك هم اكنون طرح جدول گزاري در شهرك آباده طشك به طول 11كيلومتر و اعتبار38ميليارد ريال درحال اجرا است گفت:طرح هاي تكميل شبكه روشنايي،آسفالت ورودي اصلي،تكميل ساختمان نگهباني و نيز تكميل شبكه فشار متوسط برق نيز در دستور كار قراردارد.
 
وي افزود:در خصوص تامين پايدار آب نيز توافقاتي انجام شده كه اميدواريم با تحقق آب آب پايدار واحد ها تامين شود.
 
مدير عامل شركت شهرك هاي صنعتي فارس افزودكدر شهرك صنعتي آباده طشك طرح بزرگي در حال استقرار است و اين شهرك صنعتي در سال هاي آينده به يكي از قطب هاي اشتغال و رونق توليد تبديل مي شود.
 
مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در ادامه همچنين با اشاره به اجراي طرح شبكه داخلي گاز با اعتبار33ميليارد ريال گفت:اين طرح به پايان رسيده و منتظر وصل به شبكه سراسري گاز است.
 
وي همچنين برتكميل زيرساخت ها در ناحيه صنعتي تنگ حنا در شهرستان بختگان تاكيد كرد و گفت:طرح هاي ساخت اتاق نگهباني و زيرسازي وآسفالت برخي بلوارها در برنامه امسال قراگرفت و اعتبارات آن تخصيص خواهديافت.
 
فتوحی در افزود:اين ناحيه صنعتي يكي از مراكز مهم استقرار صنايع فراوري سنگ مرمريت و نيز فراوري كروم محسوب مي شود و واحدهاي مختلفي درحال بهره برداري يا ساخت وساز مي باشند بنابراين توسعه و تكميل زيرساخت هاي اين ناحيه صنعتي در اولويت امسال اين شركت قراردارد.
 
وي با بيان اينكه هم اكنون مجموعه فراوري كروميت در اين ناحيعه صنعتي فعال است ضمن دستور جهت رفع مشكل اين واحد صنعتي گفت:حمايت از واحدهاي صنعتي در اولويت ما قراردارد و سعي مي كنيم با استفاده از ظرفيت هاي قانوني اين مشكلات را رفع كنيم.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
285 کلیک ها  سه شنبه, 04 آبان 1400 13:41
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا