مهلت ثبت نام برای انتخاب صادرکنندگان نمونه استان فارس تا ۲۸ مهر۱۴۰۰

مهلت ثبت نام برای انتخاب صادرکنندگان نمونه استان فارس تا ۲۸ مهر۱۴۰۰
   
مهلت ثبت نام برای انتخاب صادرکنندگان نمونه استان فارس تا ۲۸ مهر۱۴۰۰ |||| ||||

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان فارس گفت: متقاضیان شرکت در مراسم انتخاب صادرکنندگان برگزیده استان تا ۲۸ مهر فرصت دارند برای حضور در این رقابت ثبت نام کنند.

به گزارش راستین آنلاین حمید رضا ایزدی افزود: در راستای تحقق اهداف صادراتی و ارج نهادن به تلاش قابل تقدیر فعالان عرصه صادرات غیرنفتی، وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان صنعت، معدن وتجارت استان فارس در نظر دارد بنگاه‌های نمونه صادراتی در حوزه‌های صنعت، کشاورزی، خدمات، بازرگانی عمومی، فناوری اطلاعات، گردشگری  وفنی مهندسی را انتخاب و معرفی کند.

 

او بیان کرد : فرآیند انتخاب  بیست و پنجمین دوره صادرکنندگان برگزیده استانی در کشور از تاریخ ۲۸ شهریور آغاز شده است و واحدهای تولیدی صادراتی و صادرکنندگان استان در صورت تمایل به شرکت در این رقابت استانی می‌توانند با مراجعه پایگاه اینترنتی به سامانه اختصاصی انتخاب صادرکنندگان نمونه به آدرس 
tpo.ir/proexp1400   
  سازمان توسعه تجارت ایران مراجعه کنند.

 

وی اضافه کرد : صادرکنندگان باید ضمن مطالعه کامل و دقیق شاخص‌های عمومی و اختصاصی گروه‌های کالایی و گروه‌های خدماتی بعد از جمع‌آوری اطلاعات مورد نیاز با مراجعه مجدد به سامانه بیست و پنجمین  روز ملی صادرات و ورود به صفحه ثبت‌نام نسبت به تکمیل فرم‌ها و ثبت‌نام آنلاین در این رویداد اقدام کرده و کدرهگیری دریافت کنند.
رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان فارس اظهار داشت: اخذ کد رهگیری از سامانه مذکورتوسط متقاضیان شرکت در فرآیند مذکور الزامی است و اسناد و مدارک مشارکت‌کنندگان حقیقی و حقوقی بدون ارائه کد رهگیری امکان پذیر نخواهد بود.

 

ایزدی تصریح کرد: ضرورت دارد تا  متقاضیان بعد از اتمام مراحل ثبت‌نام، نسبت به دریافت دو نسخه پرینت از صفحه پیش‌نمایش اطلاعات وارد شده اقدام نموده و در زمان تحویل مدارک اسناد لازم را  به دبیرخانه‌ استانی مستقر در سازمان صنعت ، معدن و تجارت فارس ارائه کنند.

 

او افزود: پایان زمان مهلت اعلام شده به جهت همزمانی با روز ملی صادرات امکان تمدید نمی باشد، لذا ضرورت دارد تا متقاضیان نسبت به ثبت نام در زمان تعیین شده اهتمام کنید.

 

 رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان فارس همچنین این رقابت را فرصت مناسبی جهت معرفی پتانسیلهای صادراتی استان دانست و تصریح کرد: کلیه واحدهای صادراتی استان در این رقابت دقت لازم  را در ارسال بهنگام مدارک و ثبت نام داشته باشند که دبیرخانه کارگروه استانی از پذیرش پرونده متقاضیان پس از تاریخ مقرر و یا به صورت ناقص همچنین پیش از انجام فعل ثبت نام الکترونیکی خودداری خواهد کرد.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
564 کلیک ها  سه شنبه, 06 مهر 1400 18:33
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا