آغاز طرح اقدام ملی مسکن در ۵۵ شهر فارس

آغاز طرح اقدام ملی مسکن در ۵۵ شهر فارس
   
آغاز طرح اقدام ملی مسکن در ۵۵ شهر فارس |||| ||||

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن استان فارس اعلام کرد که طرح اقدام ملی مسکن، در ۵۵ شهر این استان آغاز شده است.

 
محمدرسول پروری در نشستی با بررسی موقعیت‌های مسکن اقدام ملی در فارس، گفت: در مجموع ۴۲ هزار و ۵۸ نفر در این دو حوزه برای مسکن اقدام ملی نام نویسی کرده‌اند و تقاضای ۱۱ هزار و ۵۲۲ نفر نیز در حال بررسی است.
 
به گزارش راستین آنلاین  به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن فارس، او مسکن اقدام ملی را فرصتی برای خانه دار شدن طیف وسیعی از جامعه دانست و افزود: ۳ هزار و ۷۳۳ نفر تا کنون در دو حوزه فارس و لارستان آورده خود را واریز کرده‌اند که این اعتبار مناسبی برای شتاب بخشی به طرح‌های مسکن اقدام ملی است.
 
معاون مسکن شهری بنیاد مسکن فارس ادامه داد: مسکن اقدام ملی در ۵۵ شهر استان کلید خورده و آغاز شده است. ۱۳ شهر از این تعداد در حوزه لارستان متقاضی مسکن اقدام ملی هستند.
 
پروری در خصوص متقاضیانی که در لیست انتظار مسکن ملی باقی مانده‌اند هم گفت: کسانی که قبلا ثبت‌نام کرده اما موفق نشدند ثبت‌نام را کامل کنند، می‌توانند مجدذا برای ثبت‌نام اقدام کنند. همچنین افرادی که مقداری از آورده اولیه که کف آن ۴٠میلیون تومان است را واریز کردند، اگر اقدام به تکمیل آن کنند، می‌توانند در مناطق اعلام شده ثبت‌نام کنند و به پروژه‌ها معرفی شوند.
 
او خاطرنشان کذد؛ طرح اقدام ملی مسکن به عنوان برنامه حمایتی به منظور تأمین مسکن اقشار فاقد مسکن که توان پرداخت اقساط تسهیلات و اقساط هزینه زمین را داشته باشند، در دست اجرا قرار گرفتخ است. این طرح بر اساس ظرفیت تأمین منابع و زمین در شهرها، برنامه ریزی شده است.
 
پروری با بیان اینکه آورده متقاضیان در طرح مسکن اقدام ملی استان و لارستان به بیش از ۲۰۸۸ میلیارد ریال رسیده، گفت: ۱۴۳۸ میلیارد ریال از این میزان مربوط به شهرهای جنوبی فارس در حوزه لارستان است.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
436 کلیک ها  شنبه, 03 مهر 1400 08:50
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا