به گزارش راستین آنلاین به نقل از ماد نیوز مهدی رضا محمودی نوشت :صرفهنظر از اینکه در بازار خودرو منفعتطلبان همواره در کشاکشهای بازار برای نفع بیشتر همهکار میکنند ابایی ندارند این صنعت داخلی را به خاک سیاه بنشانند، مفسدهانگیزی برخیدیگر چون شوخطبعی کودکانهای است که نه میتوان آن را جدی گرفت و نه بیاعتنا از کنارش گذشت. این گونه است که برخی هفتخطهای بازار لباس رسانه میپوشند و ماستها را با قیمهها قاطی میکنند!
هفتخطهای بازار رسانهای که زیادی جدیگرفتنشان یعنی به آنها فرصت تلکهبگیری دادن و از کنارشان گذشتن در معنای عدول از وظیفه تذکر و انذار تلقی میشود. آنچه مسلم است، فعالیت رسانهای نیازمند شخصیت رسانهای است که همه آموختگان این مکتب اگر نزد استاد مشق کردهباشند، به تناسب زیاد و کم آن را فرا گرفتهاند، دریغ که در این روزها عرصه برای بیشخصیتهای مکتب نرفته مدعی گشاده شده است و هر رطب و یابسی را به اسم تحلیل و گزارش به خورد مخاطب نازنین خود میدهند.
خطخطی کردن چند خط در عالم بازار و ارایه اخبار مخدوش به مخاطب و تلاش برای به انحراف کشاندن ذهنی هرکس که به ما به عنوان رسانه اعتمادی دارد، خیانت آشکاری است که هیچ یک از حرفهمندان عرصه رسانه به آن ایمان ندارند. وظیفه رسانه خیلی چیزهاست و یکی از آنها بازتاباندن نور به تاریکیهای فساد برخی است که این لباس مقدس را به تن دارند و شیطنت میکنند.
هفت خطهای بازار خودرو و ضرورت انجام رسالت حرفهای
خطخطی کردن چند خط در عالم بازار و ارایه اخبار مخدوش به مخاطب و تلاش برای به انحراف کشاندن ذهنی هرکس که به ما به عنوان رسانه اعتمادی دارد، خیانت آشکار است.
منتشرشده در
اقتصاد
برچسبها
نظر دادن
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.