اختصاص اعتبار میلیاردی در طرح آبرسانی به مرودشت

در بیست و دومین سفر رسمی استاندار فارس به شهرستان های استان چندین طرح عمرانی و صنعتی در شهرستان پاسارگاد به بهره برداری رسید.

 
بیست و دومین سفر رسمی استاندار فارس روز چهارشنبه  ۲۰مرداد ماه با بازدید از طرح آبرسانی از سد درودزن به مرودشت آغاز شد.
به گزارش راستین آنلاین استاندار فارس در حاشیه این بازدید از اختصاص ۲۰ میلیارد تومان اعتبار به طرح آبرسانی از سد درودزن به مرودشت خبر داد.
بنا به گفته  عنایت اله رحیمی، در طرح خط دوم آبرسانی از سد درود زن، اعتبار 20 میلیارد تومانی برای آبرسانی به شهرستان مرودشت و روستاهای تابعه دیده شده است.
طرح آبرسانی به شهر "سعادت شهر" با بیش از 60 میلیارد تومان اعتبار هزینه، اولین پروژه ای بود که در جریان سفر استاندار فارس به شهرستان پاسارگاد به بهره برداری رسید. تامین پایدار آب شرب شهر سعادت شهر از جمله نتایج این فعالیت عمرانی عنوان شده است و بر اساس پیش بینی های صورت گرفته، طرح آبرسانی به شهرستان ارسنجان نیز ظرف سه ماه آینده تکمیل و به مرحله بهره برداری خواهد رسید.
از دیگر برنامه هایی که در جریان سفر استاندار فارس به شهرستان پاسارگاد رقم خورد می توان به بهره برداری از طرح واحد تولیدی مواد غذایی در روستای همت آباد با اعتبار 40 میلیارد تومان اشاره کرد که اشتغال 130 نفری و تأمین نیاز کشاورزان منطقه را از افتتاح این واحد صنعتی به همراه داشت.
 

حضور در گلزار شهدا و ادای احترام به شهدای شهرستان، بازدید از گلخانه های روستای همت آباد، بازدید از طرح در حال اجرای 10هزار قطعه ای پرورش بوقلمون دهستان سرپنیران و افتتاح کارخانه تولیدات لبنیات روستای رحمت آباد از دیگر برنامه های حضور استاندار فارس در شهرستان پاسارگاد بود.

 
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
428 کلیک ها  چهارشنبه, 20 مرداد 1400 21:57
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا