امکان بهره‌برداری از خط دو مترو شیراز وجود دارد

امکان بهره‌برداری از خط دو مترو شیراز وجود دارد
   
امکان بهره‌برداری از خط دو مترو شیراز وجود دارد |||| ||||

شهردار شیراز با اشاره به تمرکز بر اجرای خط دوم قطار شهری شیراز، تاکید کرد که امسال و طی‌ چندماه آتی، امکان بهره‌برداری از این خط و مسافرگیری در چند ایستگاه، وجود خواهد داشت.

به گزارش  راستین آنلاین حیدر اسکندرپور شهردار شیراز در بازدید از ایستگاه‌های خط دو مترو گفت: عملیات ریل‌گذاری از ایستگاه قهرمانان تا ایستگاه امیرکبیر و سیستم برق بالاسری از ایستگاه قهرمانان تا ایستگاه دولت به صورت کامل انجام شده است.

 او افزود: در حال حاضر کار ساخت سازه ایستگاه عادل آباد به اتمام رسیده و مراحل آزادسازی مسیر ترافیکی خیابان عادل آباد در حال انجام است.

اسکندرپور با اشاره به اقدامات انجام شده در خصوص جمع آوری کارگاه ایستگاه عادل آباد، گفت: در همین هفته کارگاه عمرانی ساخت متروی عادل آباد که چندین سال برای شهروندان مزاحمت ایجاد کرده بود جمع آوری و مسیر برای آسفالت و عبور و مرور شهروندان بازگشایی می‌شود.

شهردار شیراز با اشاره به طی مسیر از ایستگاه قهرمانان تا عادل آباد با قطارهایی مترویی، ادامه داد: ایستگاه‌های قهرمانان، عادل آباد و امیرکبیر هم اکنون در مراحل نهایی کار و نازک کاری هستند و طی ماه‌های آتی این اقدامات به پایان می‌رسد و می‌توان در این مسیر مسافرگیری کرد.

اسکندرپور با اشاره به اقدامات انجام شده در خصوص جمع آوری کارگاه ایستگاه عادل آباد، گفت: در همین هفته کارگاه عمرانی ساخت متروی عادل آباد که چندین سال برای شهروندان مزاحمت ایجاد کرده بود، جمع آوری می‌شود.

براساس این گزارش، فاز نخست خط دو مترو شیراز، حد فاصل شهرک میانرود تا میدان امام حسین (ع) در حال احداث است و در فاز دوم این خط تا میدان گلستان در شمال شرق شیراز امتداد می‌یابد.

به گزارش ایسنا، خط ۲ قطارشهری شیراز به طول تقریبی ۱۵ کیلومتر با تعداد ۱۳ ایستگاه از میدان شکوفه واقع در شهرک میانرود در جنوب غربی شیراز آغاز و پس از عبور از بلوار عدالت و میدان بسیج در امتداد خیابان انقلاب به سمت میدان امام حسین (ع) و آزادی و از آنجا در امتداد غرب به شرق شیراز پس از گذر از میدان اطلسی و حافظیه به میدان گلستان ختم خواهد شد.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
615 کلیک ها  یکشنبه, 10 مرداد 1400 10:28
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا