پیشرفت صد در صدی طرح تامین ۳ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی ویژه اقشار آسیب پذیر در فارس

پیشرفت صد در صدی طرح تامین ۳ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی ویژه اقشار آسیب پذیر در فارس
   
پیشرفت صد در صدی طرح تامین ۳ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی ویژه اقشار آسیب پذیر در فارس |||| ||||

طرح تامین سه هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی ویژه مددجویان و اقشار آسیب پذیر در فارس صد در صد پیشرفت داشته است.

 

به گزارش راستین آنلاین عطاالله زمانی، امروز (جمعه 8 مرداد) در مراسم بهره برداری از سه هزار و 500 واحد مسکونی ویژه اقشار نیازمند در استان فارس با حضور ویدئو کنفرانسی معاون رئیس جمهور و با مشارکت بنیاد مسکن گفت: بسیاری از خدماتی که در زمینه تامین مسکن محرومین در استان فارس و سایر استان ها ارائه شده نتیجه فعالیت «علیرضا تابش»، رئیس بنیاد مسکن است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان فارس افزود: طرح تامین سه هزار و 500 واحد مسکونی ویژه مددجویان و اقشار آسیب پذیر در فارس صد در صد پیشرفت داشته است.

وی اضافه کرد: این واحدهای مسکونی ویژه مددجویان و اقشار آسیب پذیر در قالب تفاهم نامه با سازمان برنامه و بودجه سال گذشته در فارس اجرایی شد.

زمانی اعلام کرد: در این طرح وام های ارزان قیمت ۵۰ میلیون تومانی در اختیار مالکان واحد های مسکونی قرار گرفت  و ۶۴ درصد از واحد های مسکونی دریافت کننده تسهیلات نیز در این طرح کار مقاوم سازی را انجام داده است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان فارس ادامه داد: بنیاد مسکن با تهیه و اجرای طرح های هادی روستایی گام های موثری برای توسعه و محرومیت زدایی در استان فارس انجام داده است.

وی اضافه کرد: برای صد در صد روستاهای استان فارس طرح هادی تهیه شده و در ۵۴ درصد از روستاهای بالای ۲۰ خانوار معادل یک هزار و ۲۶۴ روستا  این طرح اجرایی شده و ۳۳۵ طرح هادی در استان فارس در سال گذشته  اجرا شده است.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
409 کلیک ها  شنبه, 09 مرداد 1400 15:15
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا