عملیات اجرایی پارک ۴ هکتاری خیابان محراب به دشت چنار آغاز شد

عملیات اجرایی پارک ۴ هکتاری خیابان محراب به دشت چنار آغاز شد
   
عملیات اجرایی پارک ۴ هکتاری خیابان محراب به دشت چنار آغاز شد |||| ||||

شهردار منطقه ۲ شیراز خبر از آغاز عملیات اجرایی پارک ۴ هکتاری حاشیه خیابان محراب به دشت چنار داد.

به گزارش راستین آنلاین غلامرضا شهریاری شهردار منطقه ۲ شیراز با بیان این که با شناسایی فرصت‌ها در سطح منطقه ۲ از آن‌ها در جهت رفاه مردم استفاده خواهیم کرد، افزود: به همه تعهداتی که به مردم داده ایم پایبند هستیم و با کمک و اعتماد مردم دوران سازندگی شهرداری منطقه ۲ آغاز شده و مردم منتظر اخبار خوبی باشند.

او از برقراری تعامل با اهالی شریف این منطقه و یاوران شورا داد و افزود: با حضور میدانی و گفتگو با مردم، تعامل بسیار خوبی با اهالی در سطح محلات برقرار شد و توانستیم فرصت‌های خوبی را ایجاد کرده و نیاز‌های مردم را شناسایی کنیم. در نهایت با شناسایی نیاز‌های مردم در جهت حل مشکلات قدم‌های مثبتی برداشته شده است.

شهریاری تصریح کرد: عملیات اجرایی این پارک که با توسط کارکنان شهرداری منطقه ۲ شیراز آغاز شده و دارای مجموعه‌های رفاهی، تفریحی، ورزشی و ... است که تمامی رده‌های سنی رادربرمی گیرد و به یاری پروردگار ظرف مدت یک سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

این مقام مسئول با ارائه پیشین‌ای از این فضای شهری گفت: این زمین چند دهه به حال خود رها شده و با تجمع معتادان و بزهکاران باعث اذیت و ازار مردم می‌شد. به همین دلیل با مالکین اراضی توافقاتی داشتیم و عملیات اجرایی پروژه آغاز شد. در جوار این پارک مجموعه آپارتمان‌های آپادانا، مدرس، شهرک‌های دشت چنار و ... قرار دارد که جمعیتی بالغ بر ۷۰ هزار نفر در آن‌ها ساکن هستند.

شهردار منطقه ۲ با بیان اینکه این منطقه در گذشته فاقد امکانات تفریحی و ورزشی بود اظهار داشت: پس از بهره برداری از این پروژه انسان محور، اهالی این منطقه دیگر نیازی به سفر‌های درون شهری به مناطق دیگر برای برخورداری از امکانات تفریحی ندارند.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
1027 کلیک ها  چهارشنبه, 30 تیر 1400 12:20
این مورد را ارزیابی کنید
(6 رای‌ها)

1 نظر

  • میلاد زارعی سه شنبه, 19 مرداد 1400 23:00 ارسال شده توسط میلاد زارعی

    با سلام احترام خدمت شهردار محترم منطقه 2 شیراز پارک 4 هکتاری واقع در خیابان دشت چنار که در حال احداث میباشد بنام پارک چنار در شورای اسلامی شهر شیراز نام گزاری شده است لطفا اسم فوق را منتشر کرده تا همگان از نام پارک چنار آگاه شوند با تشکر از زحمات اهالی دشت چنار و دست اندرکاران ایجاد فضای سبز رفاهی شهرمان شیراز. باشد تا شهری آباد و سرسبز داشته باشیم

    گزارش

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا