• عزیزی:

اولویت با بخش های اساسی و زیر بنایی فارس است

اولویت با بخش های اساسی و زیر بنایی فارس است
   
اولویت با بخش های اساسی و زیر بنایی فارس است |||| ||||

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی  شنبه ۲۶ تیرماه در مراسم آغاز عملیات اجرایی لوله‌گذاری خط انتقال آب خلیج فارس به شهرستان لامرد، گفت: مجمع نمایندگان فارس به این نتیجه رسیده است که باید وقت، توان و انرژی خود را معطوف به بخش های مهم اساسی و زیربنایی استان کند.

به گزارش راستین آنلاین ابراهیم عزیزی ادامه داد: معادل ۵ هزار و ۱۰۰ پروژه کوچک و بزرگ با اعتباری بالغ بر ۸۰۰ هزار میلیارد تومان در استان داریم و باید به سراغ پروژه‌هایی عظیم برویم که برای استان مهم است و زمینه ساز عمران و پیشرفت خواهد شد.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پروژه‌های بزرگی را با پیگیری و همکاری مسئولان استان شروع کردیم که یکی از این پروژه‌ها طرح انتقال آب از خلیج فارس به استان فارس بود.

عزیزی بیان کرد: اساسا موضوع آب یکی از موضوعات مهم و محوری بود که مجمع نمایندگان و مدیران استان در اولویت کاری خود قرار دادند، چرا که موضوع آب حیاتی برای ما بود.

او اظهار کرد: باید به سمت پروژه‌های ریلی میرفتیم و استان را به عنوان  چهار راه ریلی جنوب کشور منظور می‌کردیم و راه‌های ریلی شیراز_گلگهر_ بندعباس، شیراز_بوشهر_خوزستان و شیراز_ اقلید_ یزد  را در دست کار خود قرار می‌دادیم.

عزیزی بیان کرد: بحث خطوط فرآورده پلی اتیلن از عسلویه به مرکز استان (شیراز_ مرودشت)، خط انتقال فراورده از شیراز به سیرجان از موضوعات مهم و محوری ما بود.

او با اشاره به اینکه در حوزه‌های آزادراهی توافقات خوبی را داشته‌ایم، تصریح کرد: در بحث آزادراه شیراز_اصفهان و شیراز بوشهر و بزرگراه شیراز _فیروزآباد _جم _عسلویه و آزادراه پارسیان لامرد از موضوعات مهم و محوری در حوزه آزادراهی بوده است.

عزیزی گفت: آزادراه شیراز_اصفهان به زودی به بهره برداری می‌رسد و آزاده راه شیراز بوشهر و بزرگراه شیراز _گلگهر نیز به مناقصه گذاشته می‌شود و باید تلاش کنیم این پروژه‌ها با سرعت بالا و حداقلی به مردم استان هدیه کنیم.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
323 کلیک ها  شنبه, 26 تیر 1400 15:02
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا