تحول و توسعه در سایه محرومیت زدایی و فعالیت جهادی

تحول و توسعه در سایه محرومیت زدایی و فعالیت جهادی
   
تحول و توسعه در سایه محرومیت زدایی و فعالیت جهادی |||| ||||

  مدیر بنیاد مسکن شهرستان لارستان با گرامیداشت سال پشتیبانی تولید و همچنین سالروز صدور فرمان تاریخی امام راحل و تاسیس نهاد بنیاد مسکن گزارشی از فعالیت های توسعه و محرومیت زدایی در این شهرستان را ارائه داد و بیان داشت : در سالی که گذشت با اجرای طرح های عمرانی شاهد تحول و توسعه در سایه محرومیت زدایی و فعالیت جهادی در شهرستان بوده ایم.

 
به گزارش راستین آنلاین امیر برومند با بیان اینکه بنیاد مسكن انقلاب اسلامی در تاریخ 21 فروردین سال 1358 به فرمان حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی‌ایران به منظور تأمین مسكن محرومان ومتولی توسعه و عمران روستاهای كشور و ساخت واحدهای مسكونی شهرها در چارچوب سیاست‌ها و برنامه‌های دولت جمهوری اسلامی‌ایران تشكیل گردیده است گفت: بنیاد با تاکید بر آرمان های نظام اسلامی و امام راحل در جهت رفع محرومیت و تامین مسکن نیازمندان در شهرستان گراش گام های ارزنده برداشته است.
 
 وی از پرداخت بیش از 80 میلیارد تومان تسهیلات طرح ویژه بهسازی –حوادث- مسکن محرومین و تعمیری ،معیشتی و بلاعوض به تعداد 1500 فقره بصورت ضمانت زنجیره ای دراین شهرستان خبر داد .
 
مهندس برومند افزود: پرداخت 785 فقره تسهیلات طرح ویژه بهسازی مسکن (با سقف فردی 500 میلیون ريال) به مبلغ کل 400میلیارد ريال ، پرداخت 258 فقره تسهیلات طرح ویژه بهسازی مسکن (با سقف فردی 400 میلیون ريال) به مبلغ کل 103 میلیارد و 200 میلیون ریال ، پرداخت 450 فقره تسهیلات حوادث به همراه بلاعوض 50 و 250 و 290 میلیون ريالی (احداثی ، تعمیری، معیشتی) در سال گذشته پیگیری شده است .
 
مدیر بنیاد مسکن شهرستان لارستان ادامه داد : 340 فقره تسهیلات و بلاعوض مسکن محرومین (با سقف فردی 500 میلیون ريال تسهیلات و 300 میلیون ريال بلاعوض) به مبلغ کل: 272 میلیارد ريال و 100 فقره تسهیلات بلاعوض دومعلولی تحت پوشش سازمان بهزیستی ، اقشار کم درآمد ، طلاب ، ایتام و ... نیز در سال گذشته پرداخت شده است .
 
برومند همچنین از پرداخت 890 فقره تسهیلات بلاعوض محرومین، حوادث (احداثی،معیشتی،تعمیری)،دومعلولی،اقشار کم درآمد،ایتام ،تفاهم نامه سه جانبه و طلاب به مبلغ کل : 200 میلیارد ريال دراین شهرستان خبر داد.
 
مدیر بنیاد مسکن شهرستان لارستان گفت: ساخت پروژه 88 واحدي لارستان در زميني به مساحت 14386 مترمربع وسعت ، مشتمل بر ۲1 بلوک که 19 بلوک آن 4 واحدی و 2 بلوک 6 واحدی می باشد با زیربنای 9۶۲۴ مترمربع و ۹۶۰۰ مترمربع خیابان و فضای سبز و پارکینگ با هزینه تقریبی 200 میلیارد ریال از دیگر عملکردهای بنیاد مسکن در سال گذشته است .
وی همچنین از ثبت نام و تشکیل پرونده طرح اقدام ملی مسکن جهت 2554 نفر که 1177 نفر افتتاح حساب کرده اند خبر داد و گفت: تاکنون مبلغ 63.6 میلیارد تومان آورده متقاضیان واریز شده است .
 
به گفته برومند ، شروع به کار پروژه 169 واحدی طرح اقدام ملی مسکن لار با تعداد1209استعلام صدور پروانه ساخت روستایی با نظارت ناظرین فنی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لارستان و با متراژ کل 118350مترمربع و صدور 522 فقره کارت بیمه نامه ساختمانی دریافت کنندگان تسهیلات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لارستان از دیگر کارکردهای بنیاد است .
 
مدیر بنیاد مسکن شهرستان لارستان همچنین از واگذاری 910 قطعه زمین به جوانان فاقد مسکن و واجد شرایط در روستاها خبر داد و گفت: تملک 60 هکتار اراضی ملی در روستاها و شهرها و صدور 660 جلد سند مالکیت اماکن روستایی و شهری با همکاری ادارات ثبت اسناد لارستان-جویم و بیرم و همچنین اجرای طرح های بهسازی روستایی شامل تک لبه - کانیو - زیرسازی و دیوار حائل جهت 18 روستا از محل اعتبارات ارزش افزوده ،سیل و ملی با جمع کل اعتبار35 میلیارد ريالو بازنگری و تهیه طرح هادی جهت 12 روستای لارستان در سال گذشته دنبال شده است .
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
458 کلیک ها  دوشنبه, 23 فروردين 1400 13:52
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا