حل مشکلات جامعه با اشتغال افراد

حل مشکلات جامعه با اشتغال افراد
   
حل مشکلات جامعه با اشتغال افراد |||| ||||

نماینده مردم شیراز و زرقان، تاکید کرد که با اشتغال مولد می‌توان بر بسیاری از مشکلات فائق آمد و موفقیت جامعه را برنامه‌ریزی کرد و در مسیر توسعه قرار گرفت.

به گزارش راستین انلاین علیرضا پاک‌فطرت در دیدار با محمد بذرافشان مدیر کل امداد فارس اضافه کرد: در بودجه سال آینده، ۹۰ درصد بودجه جاری و ۱۰ درصد عمرانی در نظر گرفته شده که از همین ۹۰ درصد، ۷۰ درصد حقوق کارمندان است و این یعنی فاجعه. 

پاک‌فطرت، گفت: معتقدم هر کسی در هر جایی که مشغول به کار است اگر عاشق کار و حرفه خودباشد،خسته نمی‌شود واین امردرمجموعه امداد به خوبی دیده می‌شود.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس افزود: امید است مسئولان در ارزیابی افراد برای پست‌های مختلف، به جای سیاسی‌کاری علاوه بر تخصص و نبوغ، به علاقه فرد توجه کنند.

او در ادامه به این نکته اشاره کرد که می‌بایست قبل از اینکه برای ایتام کاری انجام دهیم، به دنبال علل یتیم شدن فرد بگردیم که این مسئله به دلایل مختلفی بستگی دارد. تعداد قابل توجهی از عزیزان ما به دلیل تصادفات جان خود را از دست می‌دهند. باید به جای بها دادن بیش از حد به کارخانه سایپا و ایران خوردو، به دنبال مطالبه افزایش کیفیت از این کارخانه‌ها برویم.

 پاکفطرت اضافه کرد: یکی دیگر از علت‌ها جاده‌های برون شهری‌ است که به دلیل کمبود اعتبار نتوانستیم سیستم ایمنی را جایگزین حمل و نقل جاده‌ای کنیم؛ ۵۰ درصد ایتام و معلولین ما حاصل همین تصادفات است.

نماینده مردم شیرازو زرقان در مجلس با بیان اینکه نبود برنامه‌ریزی خوب، در آینده دولت را روز به روز فقیرتر می‌کند، تصریح کرد: زیادی وارد مسائل سیاسی شدیم و هر گروهی که بر سر کار می‌آید گروه قبلی را سرکوب کرده و تمام کمبودها را بر گردن او می‌اندازد.

پاکفطرت گفت: باید به شهرداری‌ها اختیارات بیشتری داد و در ازای آن مطالبه بیشتری هم از شهر داری داشته باشیم. شهرداری می‌بایست برای یتیم‌خانه‌ها زمین مورد نیاز را تامین کند.

وی در ادامه با بیان اینکه در آینده خبرهای خوبی در حوزه مسکن خواهید شنید، افزود: در طرح مالیات بر خانه‌های خالی، خانه‌های لوکس و ماشین‌های لوکس مقرر شده است که درآمد حاصل به طور صد در صد در مسکن محرومین هزینه شود.

 عضوکمیسیون عمران مجلس  به تصویب طرح جهش تولید درمسکن اشاره و اضافه کرد: این طرح در مسیر تصویب است و طبق آن می‌بایست سالیانه ۶۰۰ هزار واحد مسکونی ارزان قیمت ساخته شود.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
459 کلیک ها  سه شنبه, 05 اسفند 1399 10:01
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا