• مدیرکل امور اقتصادی و دارایی فارس اعلام کرد:

صدور مجوز فروش ٥٦ فقره از املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی فارس

صدور مجوز فروش ٥٦ فقره از املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی فارس
   
صدور مجوز فروش ٥٦ فقره از املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی فارس |||| ||||

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی فارس اعلام کرد که مجوز واگذاری و فروش ٥٦ فقره از املاک مولد و مازاد دستگاه‌های اجرایی استان با ٥٥٩ میلیارد تومان ارزش مالی از سوی وزیر صادر و آگهی فروش برخی این اموال نیز منتشر شده است.

بابک دایی شنبه دوم اسفند در جلسه شورای توسعه و برنامه‌ریزی فارس به آخرین وضعیت جذب اسناد خرانه در استان اشاره بیان کرد: ٤٩ درصد از ١٢٧٢ میلیارد تومان اعتبار مصوب استاد خزانه استان جذب شده است؛ ۵۸۴ میلیارد تومان جذب و ٦١٦ میلیارد تومان با عدم جذب مواجه شده است.

او ادامه داد: ١٨٤ دستگاه اجرایی و شهرداری در استان فارس دارای اسناد خزانه هستند که ٤٥ دستگاه توانسته‌اند از ٥ تا ١٠٠ درصد جذب کنند.

مدیرکل اقتصاد و دارایی فارس خاطرنشان کرد: ٤٠ درصد اعتبارات مربوط به شرکت آب منطقه‌ای است که بیشترین جذب را هم داشته‌ است.

دایی به بند د تبصره ١٢ مبنی بر مولد سازی و فروش اموال مازاد در قانون هم اشاره و با بیان اینکه تاکنون در استان فارس ١٧٥ فقره ملک مازاد شناسایی و از سوی دستگاه‌های اجرایی پیشنهاد شده است، ارزش برآوردی این میزان املاک را ۷۶۰ میلیارد تومان اعلام کرد.

او با بیان اینکه ۱۲۵ فقره از این اموال با ٧٠٧ میلیارد تومان ارزش مالی، برای واگذاری و فروش نهایی شده است، عنوان کرد: مجوز ٥٦ فقره از این املاک با ٥٥٩ میلیارد تومان ارزش مالی از سوی وزیر صادر شده که آگهی فروش برخی این اموال نیز منتشر شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی فارس نیز در این جلسه به تشریح تغییرات انجام شده در لایحه بودجه ۱۴۰۰ اشاره و ابراز امیدواری کرد که برخی پیشنهادات استان در این لایحه مدنظر قرار گیرد.

حسن نوروزی، محور خرامه به مرودشت، کمربندی گراش، سه راهی دولت آباد به زرین دشت، آبرسانی به جهرم و قیر و کازرین و بخش‌هایی از لارستان، آبرسانی شیراز به خرامه، ورزشگاه ٥ هزار نفری مرودشت، آبرسانی به شهرهای نی‌ریز-آباده طشک-قطرویه از سد چشمه عاشق، محور درودزن-اقلید، جاده فراشبند به کوار و دو بیمارستان آباده طشک و خرمبید را در شمار پروژه‌هایی اعلام کرد که برخی نیازمند جابجایی در جداول بودجه‌ای، بازگشت مجدد به لایحه بودجه ۱۴۰۰ و ابلاغ موافقت نامه‌های سازمان برنامه وبودجه کشور است.

او خاطرنشان کرد: تعدادی از پروژه‌های مهم استان فارس توسط وزارت راه و شهرسازی به سازمان برنامه و بودجه کشور برای دریافت تاییدیه ارسال شده که راه فسا-جهرم به قیر و کارزین، مرودشت-ارسنجان، اسفندآباد-صفاشهر، بوانات-صفاشهر و جهرم-لار از جمله آنهاست.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی فارس گفت: نامه تاییدیه اول این راه‌ها در حال امضاست و برخی هم صادر شده است.

بنابراین گزارش، بررسی پیشنهادات کارگروه‌های تخصصی ذیل شورا و بررسی ۶۰ مورد مصوبه کارگروه زیربنایی از دستور کار این جلسه از شورای توسعه وبرنامه ریزی استان فارس بود.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
880 کلیک ها  شنبه, 02 اسفند 1399 17:15
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا