لزوم ساماندهی خودروهای سافاری

لزوم ساماندهی خودروهای سافاری
   
لزوم ساماندهی خودروهای سافاری |||| ||||

مدیر کل فرهنگی اجتماعی استانداری فارس گفت: یکی از بزرگترین مشکلات کشور ما آسیب های اجتماعی است و راهکارهای کاهش این آسیب ها ایجاد نشاط اجتماعی و ورزش است، اما اگر زیرساختی ایجاد نشود نمیتوان ایجاد انگیزنه نمود ولی با توجه به اینکه خودروهای سافاری و رالی تورها نیازمند زیرساخت های آنچنانی ندارد میتوان از این امر بهره برد.


به گزارش راستین آنلاین کیوان نیازی اردکانی گفت: هر چیزی که قانونی نباشد با شکست مواجع خواهد شد و می بایست طرح ساماندهی خودروهای سافاری بصورت قانونی انجام شود تا بصورت سلیقه ای در دستگاه های اجرای عمل نشود، و با ساماندهی و قانونی شدن این طرح، رانندگان این خودروها با خیال راحت می تواند به تفریح و گردش بپردازند.
وی همچنان اعلام داشت: اقتصاد ورزش بسیار تاثیر گذار است و با ایجاد مراکز چندگانه ورزشی تفریحی میتوان به اقتصاد ورزش کمک نمود و با سرازیر شدن گردشگران به این مناطق مراکز اقامتی، صنایع دستی و دیگر مراکز تجاری نیز رونق خواهد گرفت که رویکرد ما در این موضوع مثبت می باشد.
نیازی افزود: اداره کل ورزش و جوانان استان نیز باید پای کار باشد و با توجه به اینکه مدیرکل ورزش و جوانان این استان فرد مستعد و توانمند است نیازمند این است که با هماهنگی و همکاری با وی میتوان در رشد و توسعه گردشگری خودرویی کمک بسازی نمود.
وی در پایان افزود: استان فارس یک استان پهناور با اقلیم های مختلف و چهار فصل و فرهنگ غنی می باشد که جا دارد در فصول مختلف رویدادهای گردشگری و سافاری مختلفی در این استان برگزار نمود و یکی از هدف های اصلی ما است و ما آمادگی این را داریم تا بتوانیم ضمینه ایجاد رفاه و نشاط اجتماعی برای جوانان داریم تا باعث پیشگیری از آسیب های اجتماعی شویم.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
461 کلیک ها  پنج شنبه, 02 بهمن 1399 14:53
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا