افزایش 8 درصدی فروش گاز در فارس

مدیرعامل شرکت گاز فارس گفت: بیش از 8 میلیارد و 497 میلیون متر‌مکعب گاز طبیعی امسال در بخش‌های خانگی، صنعتی و نیروگاهی فارس فروخته شده است.

 
به گزارش راستین آنلاین غلامعباس حسینی از وصول هزار و 321 میلیارد تومان حاصل فروش گاز طبیعی فارس خبر داد و گفت : از ابتدای امسال، فروش گاز به متقاضیان در بخش صنایع و نیروگاهی استان 8 درصد نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش یافته است.
 
وی با بیان این که بیشترین میزان مصرف گاز استان مربوط به صنایع عمده و فوق عمده است، ادامه داد: مصرف گاز در نیروگاه ها از ابتدای امسال برابر با 3 میلیارد و 804 میلیون و 436  مترمکعب ، صنایع سیمان 261 میلیون و 408 هزار مترمکعب، صنایع فولاد و ذوب آهن 348 میلیون و 256  هزار متر مکعب، پتروشیمی‌ها با 858 میلیون و  534 هزار مترمکعب و پالایشگاه ها برابر با 102 میلیون و 13 هزار متر مکعب بوده است.
 
مدیرعامل شرکت گاز فارس با اشاره به افزایش 18 درصدی وصول مطالبات گاز بهاء مشترکین در شرکت گاز فارس از ابتدای امسال، گفت : مشترکین با پرداخت به موقع قبوض گاز ضمن پیشگیری از انباشت بدهی خود، شرکت گاز استان را در اجرای پروژه های گازرسانی یاری می کنند.
 
حسینی از جذب 36 هزار و 600  مشترک و مصرف کننده جدید گاز طبیعی از ابتدای سال  هم خبر داد و افزود: اشتراک پذیری های صورت گرفته در بخش های مختلف خانگی، تجاری و صنعتی بوده که با این احتساب، تعداد مشترکین گاز طبیعی در استان به بیش از یک میلیون و 548 هزار رسیده است.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
458 کلیک ها  دوشنبه, 08 دی 1399 12:14
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا