واریز سود سهام عدالت به حساب سهامداران در کمترین زمان ممکن

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت استان فارس گفت :در وضعیت معیشتی موجود سود سال مالی منتهی به ۹۸ شرکتهایی که در پرتفوی شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت استان قرار دارند تا پایان اسفند ماه دریافت و در کمترین زمان ممکن به حساب سهامداران واریز می شود. 

 
به گزارش راستین آنلاین سرمایه گذارانی که دانش ،تخصص و وقت لازم برای سرمایه گذاری در بازار بورس را ندارند بهتر است برای حفظ ارزش سرمایه خود روش غیر مستقیم سرمایه گذاری را انتخاب کنند.
 
مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت استان فارس افزود: باتوجه به وضعیت معیشتی خاص این روزهای کرونایی،سود سال مالی منتهی به ۹۹ شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت استان فارس در کمترین زمان ممکن به حساب سهامدارانی که روش غیر مستقیم را انتخاب کرده اند واریز خواهد شد. 
 
 مدیریت سبد سهام 
 
او با بیان اینکه تعداد سهامدارانی که روش غیر مستقیم سهامداری را در استان فارس انتخاب تا تاریخ ۲۶ اذر ۹۹ در سامانه سجام ثبت نام کرده اند، افزود :۷۷۲۴۹۳ نفر یعنی ۳۸/۲ درصد از مجموع ۲ میلیون و بیست هزار نفر به صورت غیر مستقیم ثبت نام و مجددا از همه سهامداران عزیز استان که روش غیر مستقیم را انتخاب نموده اند درخواست کرد تا با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و بخصوص بصورت الکترونیکی و امکانات گوشی تلفن همراه ثبت نام درسامانه سجام و احراز هویت خود را انجام دهند.
 
وی همچنین به همه سهامداران قول مساعد داد باتوجه به وضعیت معیشتی خاص این روزهای کرونایی،سود سال مالی منتهی به ۹۸ در کمترین زمان ممکن به حساب سهامداران واریز گردد.
 
مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت استان فارس همچنین ادامه :مراحل ثبت نام در سامانه سجام و احراز هویت سهامدارانی که روش غیر مستقیم را برای مدیریت پرتفوی سهام خود انتخاب کرده اند به شرح زیر تشریح نمود:
 
۱- ورود به سامانه سجام به آدرس http://www.sejam.ir
۲- انتخاب گزینه ثبت نام در سجام.
۳- وارد کردن شماره تلفن همراه و دریافت کد ۶ رقمی از طریق
 پیامک(مالکیت تلفن همراه باید به نام خود شخص باشد).
۴- ورود کد تأیید دریافتی و کد ملی و انتخاب گزینه شخص حقیقی و رفتن به مرحله بعد که همان پرداخت هزینه تبت نام به مبلغ 100000 ریال .
۵- وارد کردن اطلاعات هویتی شخصی و تایید .
۶- وارد کردن اطلاعات شغلی و تائید.
۷- پاسخ به سوالات مطرح شده راجع به میزان آشنایی فرد با بورس و میزان درآمد و غیره.
۸- ورود اطلاعات بانکی شامل نام بانک ،محل شعبه ،شهر محل شعبه، کد شعبه، شماره حساب، شماره شبا، و نوع حساب و در پایان برگ موافقت نامه را تیک زده و گزینه تایید را انتخاب میکنیم .
درصورت انجام مراحل بصورت صحیح طی ۲۴ ساعت کد پیگیری ده رقمی به گوشی شما ارسال خواهد شد .
پس از دریافت کد پیگیری ده رقمی می توان از دو طریق برای احراز هویت اقدام کرد:
 
 الف - احراز هویت بصورت الکترونیکی از طریق گوشی تلفن همراه هوشمند بدین صورت:
۱- دانلود برنامه سیگنال از بازار و نصب آن بر روی گوشی اندروید ، در این روش پس از ورود به برنامه گزینه احراز هویت را انتخاب میکنیم 
۲- ورود شماره موبایل و دریافت کد تأیید.
۳- وارد کردن کد تأیید دریافتی.
۴- وارد کردن کد ملی و کد پیگیری ده رقمی سجام.
۵- وارد کردن کد ده رقمی درج شده در پشت کارت ملی برای کسانی که کارت ملی هوشمند دارند. (کسانی که برگ رسید ثبت نام کارت ملی هوشمند دارند کد پیگیری ثبت شده در برگه رسید را وارد کنند).
۶- گرفتن عکس سلفی از متقاضی ،با حجاب کامل اسلامی.
۷ - بر روی یک برگ سفید نمونه امضاء خود را وارد کرده و عکس امضاء را بارگزاری کنید.
۸ - متنی در صفحه گوشی شما ظاهر می‌شود که شما باید آن را بصورت ویدئو کال خوانده و ارسال کنید.
 
پس از طی این مراحل و تایید، احراز هویت شما تکمیل و جواب پذیرفته شدن احراز هویت فرد طی ۲۴ ساعت به شماره همراه فرد پیامک می‌گردد. 
ب - مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک دولت
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
489 کلیک ها  دوشنبه, 01 دی 1399 17:38
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا