جشنواره موسیقی در شیراز برگزار می شود

جشنواره موسیقی در شیراز برگزار می شود
   
جشنواره موسیقی در شیراز برگزار می شود |||| ||||

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس با اعلام برگزاری هفدهمین جشنواره موسیقی فجر استان فارس، گفت: این رویداد مهم همزمان با سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر ایران در شیراز برگزار خواهد شد.

 منصوره خسروبیگ راستین آنلاین: سید رسول موسوی نژادیان اظهار داشت: در ادامه رویدادهای مهم هنری سینمای فارس که با برگزاری جشنواره تئاتر استانی فجر آغاز و با میزبانی موفق تئاتر منطقه‌ای، حضور افتخار آفرین هنرمندان فارس در جشنواره بین المللی تئاتر فجر، برگزاری افتتاحیه ملی جشنواره شعر فجر و بیست و دومین جشنواره فیلم فجر ادامه یافت، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس هم‍‌اکنون آماده برگزاری هفدهمین جشنواره موسیقی فجر از تاریخ یکم تا سوم اسفند ماه شده است.


وی با اشاره به اینکه، نشست‌های نقد و بررسی و کارگاه های تخصصی موسیقی نیز هرشب بین سانس های اول و دوم در «کافه‌کتاب»، طبقه فوقانی تالار حافظ برگزار می شود، افزود: این جشنواره با حضور هشت گروه از استانهای فارس، بوشهر، کهکیلویه و بویراحمد، یزد، آذربایجان شرقی و خوزستان هر شب در سه نوبت یک ساعته 18:30، 20:30 و 22 در تالار بزرگ حافظ فرهنگ و ارشاد فارس، برگزار خواهد شد.
معاون امور هنری فرهنگ و ارشاد فارس در پایان، ایجاد نشاط ، شادی در جامعه و ایجاد فرصت هنرنمایی برای هنرمندان رشته‌های مختلف موسیقی‌ را از مهم‌ترین اهداف برگزاری رویداد پیش رو اعلام کرد و افزود: علاقه‌مندان و شهروندان عزیز استان به ویژه همشهریان شیرازی می‌توانند برای تهیه کارت ورود به سالن، نیم ساعت قبل از آغاز اجراها و یا در طول ایام برگزاری به روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس واقع در چهارراه حافظیه مراجعه فرمایند .
انتهای پیام /  108
510 کلیک ها  یکشنبه, 30 بهمن 1401 17:14
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا