نمایش «محشر» بدون اغراق به موضوع معاد می پردازد

تهیه کننده نمایش «محشر»  گفت :  استقبال مردم شیراز هر شب از نمایش «محشر» بیشتر می شود و در «محشر» سعی شده بدون اغراق به موضوعاتی مثل معاد، دفاع مقدس و مفاهیم مذهبی دیگر پرداخته شود که به خوبی مورد استقبال مخاطب به ویژه نسل جوان قرار گرفته است.

به گزارش راستین آنلاین مصطفی فتاحی در جمع خبرنگاران گفت: کار نمایش میدانی با سایر کارها متفاوت است و به واسطه وسعت زیاد میدان، پیش تولید کار میدانی زمان بر است و نیازمند همکاری با سازمان هاست. و حدود ۲ ماه به فضاسازی نمایش «محشر» نیاز داشتیم.
تهیه کننده نمایش «محشر» افزود: تقریبا برای اینکه کار خوب اجرا شود و دارای اشکال محتوایی و فنی نباشد سه سال کار پژوهشی انجام دادیم و سعی داشتیم در مبحث معاد، به کارهای نیک و بد نفر اول نمایش در داستان پرداخته شود و بیننده را به تفکر وادارد و تلاش کردیم به سمت اغراق و شعارزدگی نرویم که به دل مردم بنشیند.

وی اضافه کرد: استقبال مردم شیراز هر شب از نمایش «محشر» بیشتر می شود و بزرگترین تبلیغ برای نمایش میدانی هر یک از مردم و تبلیغ دهان به دهان است و همین موجب افزایش سیل تماشاچیان در شب های آتی می شود.
تهیه کننده «محشر» تاکید کرد: شمار تماشاچیان از ۶ هزار نفر بیشتر شده است و با توجه به اینکه هزینه نمایش میدانی و هزینه پیش تولید آن زیاد است، چند ارگان با هم افزایی وارد عرصه برنامه ریزی برای اجرای نمایش می شوند.
وی گفت: سازمان «اوج» اکنون در تهران و شیراز نمایش میدانی دارد و در قم چند روز دیگر «فصل شیدایی» را برگزار خواهد کرد و شاهد سیل مخاطبان برای ثبت نام برای رزرو بلیت هستیم و هنرهای مذهبی و آئینی از موضوعات مورد علاقه مردم است و مردم و به ویژه نسل جوان تشنه موضوعاتی مثل معاد، دفاع مقدس و ... است که در «محشر» به خوبی به آن پرداخته می شود و امیدواریم مجموعه های مختلف و سازمان ها از این نمایش ها حمایت کنند.

فتاحی اعلام کرد: نمایش به سفارش سازمان هنری رسانه ای «اوج»، توسط مرکز هنری رسانه ای «محرم» تولید شده و با حمایت شهرداری شیراز و سپاه فجر فارس به اجرا درآمده است.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
402 کلیک ها  سه شنبه, 29 شهریور 1401 11:27
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا