تاسیسات گردشگری فارس زیر ذره‌بین بازرسان/با متخلفان تعارفی نداریم

تاسیسات گردشگری فارس زیر ذره‌بین بازرسان/با متخلفان تعارفی نداریم
   
تاسیسات گردشگری فارس زیر ذره‌بین بازرسان/با متخلفان تعارفی نداریم |||| ||||

 سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی فارس از تداوم بازدیدهای نظارتی بر فعالیت واحدهای اقامتی و گردشگری استان خبر داد و گفت: با متخلفان در حوزه گردشگری به هیج عنوان تعارفی نداریم.

ابراهیم بختیاری دوشنبه ۲۸ شهریور در حاشیه بازدیدهای نظارتی از تاسیسات اقامتی شیراز، افزایش ارائه کیفیت خدمات در واحدهای گردشگری را ضروری دانست و تاکید کرد: اولویت تمام تاسیسات اقامتی گردشگری اعم از اقامتگاه‌های سنتی، بوم‌گردی، هتل‌ها و... ارائه بهترین کیفیت خدمات و خوراک به گردشگران باشد.
او افزود: بدون اغراق باید گفت که خدمات هتلداری و پذیرایی در شیراز به لحاظ وجود هتلداران با سابقه از شرایط مناسبی برخوردار است اما متاسفانه شاهدیم که برخی از این تاسیسات اقامتی در بروزرسانی تجهیزات و خدمات و پرورش نیروی انسانی متخصص عملکرد مطلوبی ندارند.
سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس اظهار کرد: در بازدیدهای نظارتی و میدانی انجام شده طی روزهای اخیر نسبت به تعطیلی یکی از هتلهای قدیمی در شیراز که متاسفاته فاقد خدمات و تسهیلات رفاهی متناسب با درجه آن هتل بود اقدام کردیم که امیدواریم مدیریت این هتل با سرعت هرچه تمامتر نسبت به انجام تغییرات لازم و بروزرسانی تجهیزات و استاندارد سازی مناسب به چرخه خدمت و پذیرش مسافر بازگردد.
بختیاری تاکید کرد: بازدیدهای نظارتی کارشناسان معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی فارس با همراهی جامعه حرفه‌ای هتلداران و انجمن‌های اقامتگاه‌های سنتی و بومگردی از تمام واحدهای اقامتی گردشگری خدمات رسان در این استان به صورت مستمر ادامه یافته و با متخلفین بر اساس مقررات و ضوابط برخورد قانونی خواهد شد.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
244 کلیک ها  دوشنبه, 28 شهریور 1401 10:24
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا