• به کارگردانی زهره بهروزی نیا ؛

«بازی بزرگ» در تالار قشقایی تئاتر شهر آغاز می‌شود

نمایش «بازی بزرگ»
نمایش «بازی بزرگ»  
«بازی بزرگ» در تالار قشقایی تئاتر شهر آغاز می‌شود نمایش «بازی بزرگ»|||| ||||

 نمایش «بازی بزرگ» به نویسندگی و کارگردانی زهره بهروزی نیا از روز یکشنبه سی ام مردادماه در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر میزبان مخاطبان تئاتر خواهد بود. 

 

به گزارش راستین آنلاین و به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، «بازی بزرگ» عنوان یکی از تازه ترین آثار نمایشی مجموعه تئاتر شهر است که از روز یکشنبه سی ام مرداد ماه به نویسندگی و کارگردانی زهره بهروزی نیا در تالار قشقایی میزبان تماشاگران خواهد بود.
در این اثر نمایشی که از تاریخ یاد شده ساعت 20:15 پذیرای دوستداران تئاتر است، (به ترتیب حروف الفبا) آتیه جاوید، فاطیما سرلک، مریم سرمدی، مریم معینی، به‌ناز نادری، هدا ناصح به عنوان بازیگر حضور دارند.
امیر مشهدی عباس طراح صحنه، بهزاد عبدی آهنگساز، رضا خضرایی طراح نور، رضا مهدی زاده طراح پوستر و بروشور، مهدی آروم عکاس، هادی بادپا دستیار کارگردان، عصمت باپیران منشی صحنه، جاوید علیپور ساخت تیزر و اقلام تبلیغاتی، حامد قریب مشاور رسانه ای دیگر عوامل اجرایی این اثر نمایشی را تشکیل می دهند.
در خلاصه داستان این نمایش آمده است: تعدادی زنان زندانی راهی جشنواره تئاتر زندانیان هستند. جایزه اجرای آنها در مقابل رئیس زندان ،گرفتن عفو مشروط است. در بین راه اتوموبیل خراب می شود و آنها تصمیم می گیرند تا رسیدن وسیله نقلیه کمکی، تئاتر خود را تمرین کنند . آنها هر کدام داستان زندگی خود را بازی می کنند و ...»
زهره بهروزی نیا از جمله هنرمندان تئاتر کشورمان است که علاوه بر نویسندگی و کارگردانی به عنوان مدرس دانشگاه و عضو هیات علمی دانشکده سینما و تئاتر مشغول به فعالیت است.
کارگردانی نمایش های «ستاره ای به رنگ آبی – 1376- جشنواره تئاتر دانشجویی»، «آخرین گل – 1379- جشنواره تئاتر دانشجویی »، «هیچ نبود – 1381 – مجموعه تئاتر شهر»، «یک رویا – 1386 – خانه هنرمندان ایران»، «گفت امروز بینی و فردا بینی و پس آن فردا – 1389 – مجموعه تئاتر شهر»، «کنار ستاره ها بر می گردم – 1393 – خانه هنرمندان ایران» از جمله سوابق اجرایی بهروزی نیا در عرصه اجرای آثار نمایشی است .
حضور و دریافت جایزه از چندین جشنواره بین المللی در حوزه تئاتر و تئاتر عروسکی در کشورهای روسیه، بلغارستان، صربستان، چک، قزاقستان، لهستان، پاکستان و بلاروس از دیگر فعالیت های بهروزی نیا در عرصه تئاتر است. ضمن اینکه ترجمه و تالیف کتاب های مختلف دانشگاهی در حوزه تئاتر و تئاتر عروسکی نیز بخش دیگری از فعالیت های این کارگردان تئاتر را تشکیل می دهند.
نمایش «بازی بزرگ» به نویسندگی و کارگردانی زهره بهروزی نیا از روز یکشنبه سی ام مرداد ماه ساعت 20:15 با مدت زمان 90 دقیقه و قیمت بلیت 80 هزار تومان در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر به صحنه می رود.

انتهای پیام /  علیرضا لرک
235 کلیک ها  یکشنبه, 23 مرداد 1401 10:12
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا