پرستو گلستانی پای غول نخود فرنگی را به تالار هنر باز می‌کند

نمایش "پای غول نخود فرنگی"
نمایش "پای غول نخود فرنگی"  
پرستو گلستانی پای غول نخود فرنگی را به تالار هنر باز می‌کند نمایش "پای غول نخود فرنگی"|||| ||||

 "پرستو گلستانی" بازیگروکاگردان سینما، تئاتر و تلویزیون روز پنجشنبه 9 تیرماه زنگ افتتاح نمایش "غول نخودفرنگی" را به صدا درمی آورد.

به گزارش راستین آنلاین، نمایش "غول نخودفرنگی" به نویسندگی و کارگردانی "حسین فدایی حسین" از روز پنجشنبه 9 تیر ساعت 20 در تالار هنر به روی صحنه می رود.

این نمایش که اقتباسی از اثری از جاناتان گراهام است در بیست و هفتمین جشنواره ی بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان نیز در بخش مهمان اجرا شده است.                                              

نمایش کودک و نوجوان "غول نخود فرنگی" به تهیه کنندگی احمد سلیمانی است و بازیگران آن محمدحاجی بابایی، علی صدیق، مهدیه احمدی، عسل شاکری و یزدان کوکبی  ، مدیر تولید سجاد بختیاری زاده ، دستیار کارگردان سایه رحیمیان ، آهنگساز محمدامین ابراهیمی ، طراح صحنه مهدی نیک روش، طراح لباس فاطمه عبداله زاده و طراح و مجری گریم لیلا پریشان و حسین تبریزی هستند.

سایر عوامل عبارتند از :

هومن پیری طراح نور ، محسن غفاری طراح پوستر و بروشور، رمضان حیدری مدیر صحنه ، مرجان اسماعیلی منشی صحنه ف احسان شاهسون مدیر اجرا ، مریم کرمی اپراتور صدا ، ریحانه مطهری و روژین ستاری روابط عمومی ، روشنک کریمی امور رسانه ای و تبلیغات مجازی ، منصوره اسدی ساخت آکسسوار و مزون پارینه دوخت لباس .

در خلاصه ی نمایش آمده است :

سامی به دلیل مشکلاتی که در خانه با پدر و مادر و خواهر کوچکش دارد آرزو می‌کند غولی داشته باشد که انتظارات او را برآورده کند. غول نخودفرنگی ظاهر می‌شود و حضور او در خانه، اتفاقات زیادی را به دنبال دارد ...

نمایش "غول نخودفرنگی" هر روز به جز شنبه ساعت 20 در تالار هنر به نشانی میدان هفت تیر، خیابان مفتح جنوبی ، خیابان ورزنده به روی صحنه می رود.

علاقمندان جهت دریافت اطلاعات بیشتر و خرید بلیت می توانند از طریق شماره های ۰۹۰۳۴۹۹۰۲۸5

 و ۰۹۲۲۳۹۳۲۸۹۲ و یا مراجعه به سایت تیوال به نشانی

 اقدام کنند. Www.tiwall.com

انتهای پیام /  علیرضا لرک
500 کلیک ها  چهارشنبه, 08 تیر 1401 08:19
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا