هیات انتخاب دومین جشنواره تئاتر شهرزاد معرفی شدند

هیات انتخاب دومین جشنواره تئاتر شهرزاد
هیات انتخاب دومین جشنواره تئاتر شهرزاد  
هیات انتخاب دومین جشنواره تئاتر شهرزاد معرفی شدند هیات انتخاب دومین جشنواره تئاتر شهرزاد|||| ||||

هیات انتخاب دومین جشنواره تئاتر شهرزاد با رویکرد کمک به گسترش فرهنگ تئاتر معرفی شدند.

به گزارش راستین آنلاین و به نقل از روابط عمومی دومین جشنواره تئاتر شهرزاد، از سوی مسعود دلخواه دبیر جشنواره طی حکمی؛ فرهاد مهندس پور ، نادر برهانی مرند ، محسن حسینی ، سیماتیرانداز، علی شمس و اشکان خیل نژاد به عنوان اعضای هیات انتخاب دومین جشنواره تئاترشهرزاد معرفی شدند.
به گزارش روابط عمومی تئاتر شهرزاد ، با تمدید مهلت ارسال آثار تا پایان خرداد ماه سال جاری، فیلم ضبط شده اجرای بیش از 100 اثر از سراسر کشوربه دبیرخانه جشنواره ارسال شده است و فرهاد مهندس پور(کارگردان،مدرس دانشگاه و دبیر دو دوره جشنواره تئاتر فجر)،نادر برهانی مرند(نویسنده،کارگردان و دبیر دو دوره جشنواره تئاتر فجر) ،محسن حسینی(کارگردان،بازیگر،طراح حرکات موزون و مدرس دانشگاه)،سیما تیرانداز(کارگردان و بازیگر سینما و تئاتر)، علی شمس(نویسنده،کارگردان و مدرس تئاتر) و اشکان خیل نژاد(کارگردان،طراح و مدرس تئاتر)انتخاب آثار این دوره از جشنواره را به عهده خواهند داشت.
این جشـنواره با هدف فعال کردن استعدادها و انرژی‌های نهفته در هنرمندان ، کمک به گسترش فرهنگ تئاتر، حمایت از متون نمایشی ارزشمند و فراهم آوردن شرایط مناسب جهت معرفی و اجرای عمومی آثار برتر برگزار می شود.
دومین جشـنواره «تئاتر شهرزاد» با طراحی و دبیری مسعود دلخواه و ریاست شهرزاد جعفری با موضوع «تئاتر و هنر پرفورمنس در ایران» در 2 بخش نمایش‌های متن محور و پرفورمنس آرت برگزار می‌شود.
شایان ذکراست اولین دوره این جشنواره تیرماه سال 1397 برگزارشد وبرگزیدگان آثارتوسط هیات داوران متشکل ازنویدمحمدزاده،نادربرهانی مرند ودکترمسعوددلخواه انتخاب شدند.
انتهای پیام /  علیرضا لرک
664 کلیک ها  چهارشنبه, 18 خرداد 1401 13:23
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا