نمایش «فقط او نمی‌دانست» به نیمه راه اجراها رسید

نمایش او فقط نمی‌دانست
نمایش او فقط نمی‌دانست  
نمایش «فقط او نمی‌دانست» به نیمه راه اجراها رسید نمایش او فقط نمی‌دانست|||| ||||

نمایش «فقط او نمی‌دانست» نوشته آلن کبورن با ترجمه سینا قاسمی و با طراحی و به کارگردانی میلاد حسینی نسب به نیمه راه اجراها رسید و فقط تا ۲۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ در تماشاخانه اهورا به روی صحنه است. 

به گزارش راستین آنلاین و به نقل از مشاور رسانه اثر، نمایش «فقط او نمی‌دانست» نوشته آلن کبورن با ترجمه سینا قاسمی و با طراحی و به کارگردانی میلاد حسینی نسب که از روز سه شنبه، ۲۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ اجراهایش را آغاز کرده است، به نیمه راه رسید. 
«فقط او نمی‌دانست»؛ جدیدترین اثر گروه هنری اتفاق، با بازی رضوان جهانبخش، سیما عرب زاده، رسول حری، سعید حسن‌پور و احسان زارع، تا ۲۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱، هر شب ساعت ۲۱ به مدت ۵۰ دقیقه در تماشاخانه اهورا به روی صحنه خواهد رفت. 
در خلاصه داستان چنین آمده است: 
«هوا ابری بود، همه منتظر شروع جشن بودند، خانم پیرس کمی زودتر از زمان مقرر به دهکده رسید.» 
گفتنی است؛ میلاد حسینی نسب علاوه بر طراحی و کارگردانی اثر، وظیفه بازنویسی و دراماتورژی نمایش «فقط او نمی‌دانست» را براساس نمایشنامه «جشن گاسفورت» آلن کبورن بر عهده داشته است. 
دیگر عوامل اثر عبارتند از: 
تهیه کننده: میلاد حسینی نسب، حامی مالی: سرزمین عطر، مشاور پروژه: نادر نادرپور، مشاور کارگردان: علی نفیسی، عکاس: پیام احمدی کاشانی، لیلا محرم پور و فهیمه علی بیگی، مشاور رسانه: پیام احمدی کاشانی و فرزاد جمشیددانایی، سرپرست گروه موسیقی: امید حسینی. 
مخاطبان برای تماشای نمایش «فقط او نمی‌دانست» به کارگردانی میلاد حسینی نسب می‌توانند از طریق مراجعه به سایت فروش بلیط تیوال https://www.tiwall.com/p/nemidanest و همچنین گیشه تماشاخانه اهورا واقع در ابتدای مفتح جنوبی، بین کوچه تور و همراه، مجتمع هنری تیتان (عرفان) اقدام به خریداری بلیط نمایند.
 
 
انتهای پیام /  علیرضا لرک
231 کلیک ها  شنبه, 24 ارديبهشت 1401 22:10
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا