اتمام فیلمبرداری فیلم کوتاه «ننه خُضَیره»

فیلم کوتاه «ننه خُضَیره»
فیلم کوتاه «ننه خُضَیره»  
اتمام فیلمبرداری فیلم کوتاه «ننه خُضَیره» فیلم کوتاه «ننه خُضَیره»|||| ||||

فیلمبرداری فیلم کوتاه «ننه خُضَیره» به کارگردانی سعید کریمی و تهیه کنندگی بِهسا صابریبه پایان رسید.

به گزارش راستین آنلاین، فیلم کوتاه «ننه خُضَیره» به نویسندگی و کارگردانی سعید کریمی و با مشارکت اداره کل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با پایان فیلمبرداری ، وارد مراحل فنی شد و به زودی آماده پخش می شود .

سعید کریمی کارگردان فیلم «ننه خُضَیره» اظهار کرد: هرگز نباید از حماسه مقاومت یک ملت غافل شویم ، جنگ هیچ گاه تصویر زیبایی از خود به جا نمیگذارد ، در این میان دفاع از ناموس و وطن مورد ستایش تمام جوامع بشری بوده و هست ، قصه ننه خضیره یکی از هزاران ماجرای غم انگیز در تاریخ جنگ های بشری است، روایت زنی که تا پای جان زنانه جنگید.

وی در ادامه گفت: هدف از ساخت این اثر برای من به تصویر کشیدن اتفاقات ناگوار جنگ و در پی آن آسیب های فراوان به انسانهای مواجه با این عمل ناپسند و در نهایت تاثیر بر انسانهای عصر حاضر است ، امید بر اینکه صلح در تمامی جهان برقرار شود.

او همچنین افزود: در اینجا باید از حجت الاسلام والمسلمین سیدرضا افتخاری مدیر کل اداره کل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد تشکر کنم که در تولید این اثر به ما کمک ویژه ای کردند.

سعید کریمی در پایان خاطرنشان کرد: ننه خضیره روایتگر قصه زنی است که در یکی از روستاهای هویزه برای انتقام از کسانی که به عروس و خانواده اش تجاوز کرده بودند، نانی را می پزد و درون آن زهر میریزد و عراقیها مجبورش میکنند از نانی که پخته بخورد و او هم برای اینکه شک نکنند، اول خودش میخورد و اینگونه بود که حماسه ننه خضیره شکل گرفت.

در این فیلم بازیگرانی همچون شاناز خلفی ، سیدجاسم موسوی ، مرتضی قراغانی ، غزال انصاری ،سحر کرمپور ، حمیدرضا قراغانی و ... به ایفای نقش پرداخته اند.

سایر عوامل این فیلم عبارتند از : تهیه کننده : بِهسا صابری، نویسنده و کارگردان : سعید کریمی، مدیر تولید : فرهاد مصباح، مدیر فیلمبرداری : علیرضا دهقان، مدیر صدابرداری : میلاد فتوحی، مدیر گریم : فرشاد تندنویس، طراح صحنه ؛ امیر بهبودنیا، دستیار کارگردان : بهسا صابری، بازیگردان : اکبر آیین، منشی صحنه : سیدمسعود روستا

انتهای پیام /  علیرضا لرک
221 کلیک ها  یکشنبه, 18 ارديبهشت 1401 19:49
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا