اکران «کاغذپاره‌ها» در ایام جشنواره فیلم فجر ادامه دارد

اکران «کاغذپاره‌ها» در ایام جشنواره فیلم فجر ادامه دارد
   
اکران «کاغذپاره‌ها» در ایام جشنواره فیلم فجر ادامه دارد |||| ||||

اکران مستند-انیمیشن «کاغذپاره‌ها» به کارگردانی بهزاد نعلبندی در ایام برگزاری چهلمین جشنواره فیلم فجر در سینماهای هنروتجربه ادامه دارد.

به گزارش راستین آنلاین و به نقل از روابط عمومی پروژه، مستند-انیمیشن «کاغذپاره‌ها» به نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی بهزاد نعلبندی در ایام برپایی چهلمین جشنواره فیلم فجر با این شعار که «سیمرغ کاغذی به تماشاگرانی که در ایام برپایی جشنواره فیلم فجر هم به تماشای انیمیشن می‌نشینند، اهدا می‌شود» اکران خود را در تهران و شهرستان‌ها ادامه می‌دهد.

این فیلم از 11 تا 22 بهمن ماه در شهر تهران تنها در پردیس سینمایی چارسو روی پرده می‌رود اما اکران آن در سینماهای شهرستان‌ها برقرار است.

بدین ترتیب «کاغذپاره‌ها» روز دوشنبه 11 بهمن در سانس 16 روی پرده سینما اکسین اهواز می‌رود. همچنین این مستند-انیمیشن روز سه‌شنبه 12 بهمن ماه در سینماهای هویزه مشهد سانس 16، گلستان شیراز سانس 17، ساحل اصفهان سانس 19 و اطلس مشهد سانس 19 میزبان مخاطبان خود خواهد بود.

این فیلم روز چهارشنبه 13 بهمن در سینمای هویزه مشهد سانس 18 و روز پنجشنبه 14 بهمن در پردیس سینمایی چارسو سانس 18 روی پرده می‌رود.

«کاغذپاره‌ها» روز جمعه 15 بهمن ماه در سینماهای هویزه مشهد سانس 20، گلستان شیراز سانس 15، اکومال کرج سانس 18، اطلس مشهد سانس 17:30 و سوره اصفهان سانس 16:45 نمایش داده می‌شود.

روز شنبه 16 بهمن این فیلم سانسی ندارد.

این مستند-انیمیشن در روز یکشنبه 17 بهمن در پردیس سینمایی چارسو سانس 18 و روز دوشنبه 18 بهمن در سینماهای هویزه مشهد سانس ساعت 20 و ساحل اصفهان سانس 19 اکران می‌شود.

«کاغذپاره‌ها» روز سه شنبه 19 بهمن ماه در سینماهای چارسو سانس 16، گلستان شیراز سانس 17 و اطلس مشهد سانس 19 روی پرده می‌رود.

این فیلم روز چهارشنبه 20 بهمن سانسی ندارد.

«کاغذپاره‌ها» در روز پنجشنبه 21 بهمن در سینماهای هویزه مشهد سانس 16 و اکسین اهواز سانس 18 و روز جمعه 22 بهمن در سینماهای چارسو سانس 16 و اطلس مشهد سانس 17 نمایش داده می‌شود.

در خلاصه داستان «کاغذپاره‌ها» آمده است: ایامی که تهران میزبان میزبان اجلاس مهم بین‌المللی ست، شهرداری تهران برای زیباسازی و بهبود جلوه‌ی شهر اقدام به جمع‌آوری کارتن‌خواب‌ها می‌کند. مردها بعد از چند روز آزاد می‌شوند اما زن‌ها به قیمومیت بهزیستی درمی‌آیند و حق حضور در اجتماع از آن‌ها سلب می‌شود و به مراکزی در حومه شهر منتقل می‌شوند. این مراکز دور از شهر و بصورت پنهانی فعالیت می‌کنند و هیچ اطلاعاتی از تعداد زنان و نحوه‌ای نگهداری از آن‌ها در اختیار عموم قرار نمی‌گیرد. با کمک یکی از مددکاران در روزی که هیچ مسئولی در آنجا حضور نداشت وارد یکی از این مراکز شدم و با پنج تن از این زنان مصاحبه کردم و پای درد دل آن‌ها نشستم. صداهای این فیلم مصاحبه‌هایی است که از آنجا تهیه شده و تصاویر آن به صورت انیمیشن ساخته شده است.

عوامل «کاغذپاره‌ها» عبارتند از نویسنده، طراحی و ساخت عروسک و آکسوسارها، استوری برد، انیماتور، کامپوزیت، تدوین، کارگردان و تهیه کننده: بهزاد نعلبندی، طراحی و صداگذاری: انسیه ملکی، آهنگساز: عطا ابتکار، با همکاری: باران کوثری، رزیتا علیزاده و آوا شریفی و مدیر روابط‌عمومی: نغمه دانش آشتیانی.

 

انتهای پیام /  علیرضا لرک
777 کلیک ها  دوشنبه, 11 بهمن 1400 13:41
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا