"فرگشت" میزبان عکاسان و خبرنگاران می شود

 "فرگشت" میزبان عکاسان و خبرنگاران می شود
   
 "فرگشت" میزبان عکاسان و خبرنگاران می شود |||| ||||

  نمایش "فرگشت" به نویسندگی، با طراحی و به کارگردانی مهدی خلیل زاده، در ساعت 18:30 روز سه شنبه، 2 آذر ماه 1400 برای عکاسان و خبرنگاران به روی صحنه خواهد رفت.

به گزارش  راستین آنلاین  نمایش "فرگشت" به نویسندگی، با طراحی و به کارگردانی مهدی خلیل زاده که از 26 آبان ماه 1400 اجراهایش را در سالن شماره دو خانه نمایش مهرگان آغاز کرده است، در ساعت 18:30روز سه شنبه، 2 آذر ماه به طور اختصاصی برای عکاسان و خبرنگاران به روی صحنه خواهد رفت.
در خلاصه داستان "فرگشت" آمده است: "یک زبان‌شناس و مبدع شیوه‌های نوین درمان لالی، عاشق یکی از بیماران خود می‌شود و تلاش‌های او برای درمان و وصال با معشوق زندگی‌اش را به چالش می‌کشد."
در "فرگشت"؛ تازه ترین اثر کارگردان باسابقه تئاتر و مدرس کنونی تئاتر در دانشگاه سوره، سامان شکیبا، مرتضی دلداده، سیمین میرشفیعیان، آرام محمدخانی، محسن رحمانی، داریوش خان علیزاده، زینب نوری، آرمیتا آذرکمان و مهدی خلیل زاده به ایفای نقش می پردازند.
دیگر عوامل اثر، عبارتند از: مشاور هنری: بهزاد رضایی، برنامه ریز: سیمین میرشفیعیان، دستیاران کارگردان: محمدحسین نوائی و عسل حسینی، منشی صحنه: غزاله حریرچی، طراح و مجری گریم: کیمیا حق شناس، موسیقی: علی کنعانی و داریوش خان علیزاده، مسئول اتاق فرمان: محسن پرورش، مدیر صحنه: افسانه فتح آبادی، دستیاران صحنه: داوود مرادی و فرهاد بیژنی، امور هماهنگی: مرتضی صباحی و نگین ستاینده، مشاوران رسانه: فرزاد جمشیددانایی و پیام احمدی کاشانی، عکاسان: شهاب غفاری، فرزاد جمشیددانایی و پیام احمدی کاشانی، طراح پوستر: عرفان تقویمی.
"فرگشت"، تا 16 آذر ماه، هر شب ساعت 18:30 در سالن شماره دو خانه نمایش مهرگان به روی صحنه است و علاقمندان به تئاتر می توانند برای تماشای اثر به سایت فروش بلیط تیوال مراجعه و اقدام به خریداری بلیط نمایند.
انتهای پیام /  علیرضا لرک
776 کلیک ها  سه شنبه, 02 آذر 1400 17:13
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا