مراحل پایانی تصویربرداری فیلم "بچه های دشت" در اقلید

مراحل پایانی تصویربرداری فیلم "بچه های دشت" در اقلید
   
مراحل پایانی تصویربرداری فیلم "بچه های دشت" در اقلید |||| ||||

فیلم سینمایی "بچه های دشت" مراحل پایانی فیلمبرداری خودرا دنبال میکند.

به گزارش راستین آنلاین فیلم سینمایی "بچه های دشت" به نویسندگی و کارگردانی اسماعیل مسعودی که فیلمبرداری آن از اوایل آبان درشهرستان اقلید و سرحدچهاردانگه فارس کلید خورده بود به روزهای پایانی خودنزدیک شده  و به احتمال زیاد تا اواخرآبان ماه به اتمام می رسد.
داستان این فیلم حول محور دانش آموز کودکی است که با اقدامات شیطنت آمیز در مدرسه ی روستا تلاش دارد خانواده ی خود را وادار کند که به شهر بازگردند
عباس مسعودی تهیه کننده  این اثر میگوید:هدف اصلی ما ضمن پرداختن به داستان فیلم،معرفی فرهنگ و جغرافیای این منطقه بالاخذ (دشت آسپاس) بوده است.
وی ادامه داد: عوامل این فیلم از افراد صاحب سبک و خوش نام استان فارس و سینمای ایران می باشند و درتلاشیم با بهره گیری از توانمندی و تخصص این عزیزان فیلمی فاخر تولید کنیم.
مسعودی در پایان گفت:"بچه های دشت" باحضور بازیگران مطرح استان فارس درکنار بازیگران بومی این منطقه تولید می شود.
 ازعوامل این فیلم می توان به: حمید همتی مدیربرنامه ریزی و دستیار اول کارگردان،مسعود احمدی مدیر فیلمبرداری،(امید مروج حسینی،محمد حسن کشاورز،مجید یزدان شناس)گروه فیلمبرداری ،حسین باباخانی مدیرصدابرداری،مجتبی رنجبر دستیار دوم کارگردان،محسن دانشور بیری تدوینگر،علی اصغر زارع مدیرتولید و طاهره شریفی منشی صحنه نام برد. مدیر فیلمبرداری،(امید مروج حسینی،محمد حسن کشاورز،مجید یزدان شناس)گروه فیلمبرداری ،حسین باباخانی مدیرصدابرداری،مجتبی رنجبر دستیار دوم کارگردان،محسن دانشور بیری تدوینگر،علی اصغر زارع مدیرتولید و طاهره شریفی منشی صحنه نام برد.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
1225 کلیک ها  جمعه, 28 آبان 1400 17:53
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا