• به مناسبت هفته ملی کودک انجام می شود

رونمایی از دو کتاب ویژه شهدای کودک و نوجوان/عضویت رایگان در مراکز فرهنگی هنری فارس

رونمایی از دو کتاب ویژه شهدای کودک و نوجوان/عضویت رایگان در مراکز فرهنگی هنری فارس
   
رونمایی از دو کتاب ویژه شهدای کودک و نوجوان/عضویت رایگان در مراکز فرهنگی هنری فارس |||| ||||

به مناسبت هفته ملی کودک رونمایی از دو کتاب ویژه شهدای کودک و نوجوان را در فارس خواهیم داشت .

به گزارش راستین آنلاین مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس امروز یکشنبه ۱۱مهر در نشت خبری که با حضور خبرنگاران برگزار شد با بیان اینکه آینده هر فردی بستگی به تربیت و تعلیم در دوران کودکی دارد گفت :چارچوب شخصیت هر فرد در این دوران تعیین می شود.

 
سعید رضا کامرانی با اشاره به آغاز هفته ملی کودک گفت : با رعایت پروتکل ها ی بهداشتی در مراکز فرهنگی و هنری برنامه ها اجرایی می شوند وعضویت رایگان در مراکز فرهنگی هنری فارس را در این ایام شاهد خواهیم بود.
 
او همچنین از رونمایی ۲ جلد کتاب، ویژه شهدای کودکان و نوجوانان فارس در هفته ملی کودک به نام های «بستنی» و «تیروز» شامل خاطرات شهید «علی اکبر توفیقی» از کازرون و شهید «علی اکبر علی شاهی» از زرقان خبر داد .
 
مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس در ادامه سخنان خود گفت : زندگی آپارتمان نشینی و فضای محدود محدودیت هایی برای کودکان به وجود آورده است و کودکان در اسارت این دیوارها قرار گرفتند. 
 
او عنوان کرد شهرداری شیراز و سایر شهرداری های این کلانشهر باید مشکلات عدم توزیع امکانات عادلانه برای کودکان را رفع کنند .
 
کامرانی با یادآوری این مطلب که شهر و محیط زیست را باید برای کودکان و نوجوانان آماده کنیم، اضافه کرد: صندلی ها و اسباب بازی ها در بوستان ها به اندازه کودکان نیست و خودشان نمی توانند به تنهایی از آن استفاده کنند.
 
اعلام برنامه های هفته کودک در فارس 
 
او با اشاره به اینکه برنامه های هفته ملی کودک از 16 تا 22 مهرماه برگزار می شود، تصریح کرد : روز ملی کودک هم شانزدهم مهرماه است و ویژه برنامه ها با محوریت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس به صورت حضوری و مجازی برگزار خواهیم کرد.
 
کامرانی گفت : نشست مجازی با حضور یکی از مادران شهدای مدافع حرم را خواهیم داشت .
او اضافه کرد: فراخوان «مهربانی را اگر قسمت کنیم» ارسال کلیپ یک دقیقه ای پیرامون مهربانی با دیگران، خاطره گویی و قصه گویی 90 ثانیه ای «خاطرات با مزه من و ماسکم»، برنامه های «من و دنیای مجازی»، «من شعر میخوانم با شاپرک گاهی» و برگزاری جشنواره ساخت عروسک های بومی و محلی و نمایشی از دیگر برنامه های هفته کودک است.
 
همچنین تاکنون بیش از 500 عروسک به دبیرخانه رسیده و به زودی افتتاح خانه عروسک های بومی و محلی را خواهیم داشت.
 
کامرانی از برگزاری نمایشگاه آثار اعضای این کانون خبر داد و گفت : بیش از ۸۰ آثاری که در مسابقات بین المللی رتبه کسب کرده اند آثارشان به شکل تمبر در می آید .
 
او با اشاره به اینکه سه ویژه برنامه دیگر هم داریم عنوان کرد : رونمایی از سی دی قصه های صوتی یکی از این برنامه هاست که این داستان ها طبق استاندارد در کانون ضبط شده است.
هچنین ارتباط بین حافظیه و قونیه خواهیم داشت.
 
کامرانی در پایان پیرامون تخریب برخی مرکز ها گفت: مرکز شماره یک شیراز یکی از مهمترین نقاط است و در جوار حافظیه قرار دارد و اجازه تخریب آن را نمی دهیم و زمین جایگزین مرکز شماره 2 هنوز به ما تحویل نشده است.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
521 کلیک ها  یکشنبه, 11 مهر 1400 12:57
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا