نام پنج عضو کانون فکری فارس در میان برگزیدگان سومین «مهرواره شعر» آفرینش

نام پنج عضو کانون  فکری فارس در میان برگزیدگان سومین «مهرواره شعر» آفرینش
   
نام پنج عضو کانون  فکری فارس در میان برگزیدگان سومین «مهرواره شعر» آفرینش |||| ||||

برگزیدگان سومین «مهرواره شعر» آفرینش، از سوی انجمن شاعران نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، همزمان با روز ملی شعر و ادب فارسی معرفی شدند که نام پنج عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس نیز در این میان می درخشد.

به گزارش راستین آنلاین سعیدرضا کامرانی، امروز (یکشنبه 28 شهریور) در جمع خبرنگاران گفت: برگزیدگان سومین «مهرواره شعر» آفرینش، از سوی انجمن شاعران نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، همزمان با روز ملی شعر و ادب فارسی معرفی شدند که نام پنج عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس نیز در این میان می درخشد.
 
 
 
مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس افزود: از میان نزدیک به ۹۰۰ اثر رسیده به دبیرخانه سومین مهرواره شعر آفرینش از سراسر کشور و پس از 2 مرحله داوری ۹۰ نفر از اعضای انجمن های شاعران نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در 2  گروه سنی «نوجوان» و «ارشد» در فهرست برگزیدگان جای گرفتند که از این تعداد ۱۷ نفر به عنوان برگزیدگان بخش ویژه «شعر طنز» معرفی شدند.
 
 
 
وی اظهار کرد: «فاطمه شمس» عضو بخش مکاتبه ای آفرینش های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس و «فاطمه تنبیه» عضو کانون فارس از مرکز فرهنگی هنری شماره یک داراب به عنوان برگزیدگان بخش نوجوان معرفی شدند و «رکسانا زارعی» نیز عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس از مرکز فرهنگی هنری خرامه در بخش ارشد معرفی شده است.
 
 
 
کامرانی اضافه کرد: در بخش ویژه (شعر طنز) این مهرواره نیز، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس 2 برگزیده داشت، «فاطمه کشاورز» از مرکز فرهنگی هنری شماره سه شیراز و «فاطمه تنبیه» از مرکز فرهنگی هنری شماره یک داراب، 2 شاعر برگزیده کانون فارس هستند.
 
 
 
وی افزود: همانند مهرواره های گذشته قرار است آثار برگزیدگان در مجموعه ای از سوی انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شود.
 
 
 
کامرانی گفت: همانند دوره دوم این مهرواره، امسال نیز به دلیل شیوع ویروس کرونا، اختتامیه به شکل حضوری برگزار نخواهد شد اما به زودی برای برگزیدگان، کارگاه های تخصصی نقد و بررسی شعر به شکل مجازی از سوی داوران مرحله پایانی مهرواره برگزار و لوح تقدیر و هدایای برگزیدگان نیز در هفته های آینده به دست آنان می رسد.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
204 کلیک ها  یکشنبه, 28 شهریور 1400 14:38
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا