هفدهمین سوگواره عاشورایی برگزار می شود

هفدهمین سوگواره عاشورایی برگزار می شود
   
هفدهمین سوگواره عاشورایی برگزار می شود |||| ||||

هفدهمین سوگواره عاشورایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس به عنوان یکی از مستمر‌ترین و باسابقه ‌ترین فعالیت‌ های آئینی برگزار می شود و تلفیقی از هنر، ادب و فرهنگ با مضامین دینی است.

به گزارش راستین آنلاین سعیدرضا کامرانی»، امروز (چهارشنبه 24 شهریور) با تاکید بر جایگاه ویژه سوگواره عاشورایی در جمع خبرنگاران گفت: سوگواره عاشورایی از جایگاه ویژه‌ در بین فعالیت‌ های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس برخوردار است.
 
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس افزود: هفدهمین سوگواره عاشورایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به عنوان یکی از مستمر‌ترین و باسابقه ‌ترین فعالیت‌ های آئینی برگزار می شود و تلفیقی از هنر، ادب و فرهنگ با مضامین دینی است.
 
وی اضافه کرد: هفدهمین سوگواره عاشورایی این کانون، روایت آنانی است که همسفر کاروان حسینی (ع) نشدند و از سعادت، شهادت و هم ‌رکابی با امام حسین (ع) باز مانده اند.
 
کامرانی با اعلام محورهای این سوگواره عاشورایی بیان کرد: محورها در بخش فرهنگی شامل معرفی کتاب به صورت مجازی، قصه ‌گویی، تحقیق و پژوهش و مداحی و در بخش ادبی شامل فعالیت‌ هایی از جمله شعر، داستان، متن ادبی و خاطره ‌نویسی است و در بخش هنری نیز علاقمندان در زمینه نقاشی، پوستر و پویانمایی به خلق آثار پرداخته اند.
 
وی تاکید کرد: هفدهمین سوگواره عاشورایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس ۲۵ شهریور با حضور «محمدرضا سنگری»، در مجتمع فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس برگزار خواهد شد.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
309 کلیک ها  چهارشنبه, 24 شهریور 1400 21:25
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا