مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی معرفی شد

مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی معرفی شد
   
مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی معرفی شد |||| ||||

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور احکامی مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی و دبیر و عضو هیات رسیدگی به امور مراکز فرهنگی را منصوب کرد.

محمدمهدی اسماعیلی در احکامی محمود شالویی را به عنوان «مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی» و مهدی محمدی را به سمت «مشاور وزیر و دبیر و عضو هیات رسیدگی به امور مراکز فرهنگی» منصوب کرد.

در متن حکم محمدمهدی اسماعیلی خطاب به محمود شالویی آمده است:

«با عنایت به توانمندی متعهدانه و مدیریت مسئولانه‌ای که دارید و جناب‌عالی را که فردی انقلابی، دلسوز، پرتلاش و صدیق می‌دانم با حفظ مسئولیت دبیری شورای هماهنگی پاسداشت زبان فارسی به سمت "مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی" منصوب می‌نمایم.

امید است با اتکال به خداوند متعال و با مشی خردمندانه و سعه صدری که از آن برخودارید، با تعامل مناسب با حوزه‌های درون دستگاهی و برون سازمانی و ماموریت‌های ذیل، اعتلای جایگاه حوزه وزارتی فرهنگ و ارشاد اسلامی مورد اهتمام و توجه قرار گیرد.

1. تنظیم و هماهنگی و برقراری نظام ارتباطی تمامی مراجع و مراکز ذیربط داخل و خارج وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حوزه وزارتی

2. پیگیری تمامی ابلاغیه‌ها و مصوبات شوراهایی که ریاست آنها با وزیر است

3. برنامه‌ریزی و تنظیم برنامه‌های ثابت، دیدارها، سفرها و بازدیدهای مرتبط

4. انجام امور مربوط به دبیری یا تنظیم صورت جلسات برخی جلسات یا شوراها بنا بر ابلاغ

5. پیش‌بینی مسیر ارتباطی کارکنان، ذیربطان و مراجعان متقاضی ارتباط یا انتقال مطالب به این اینجانب

6. ایجاد بستر و فضای مناسب در جهت تعامل با اصحاب فرهنگ و هنر

7. اتخاذ تمهیدات لازم به منظور هماهنگی بهینه و موثر در تعاملات فی مابین معاونت‌ها، سازمان‌های تابعه و ادارات کل ستادی و استانی با یکدیگر

بدیهی است معاونین، مدیران، مسئولان و عموم همکاران گرامی در راستای ایفای وظایف محوله هرگونه همکاری لازم را خواهند داشت. مزید توفیق جناب‌عالی را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحقق اهداف دولت مردمی، ظل توجهات حضرت ولی‌عصر(عج) و رهبری حکیمانه حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای(مدظله العالی) از خداوند منان خواستارم.»

از جمله سوابق فرهنگی محمود شالویی می‌توان به مدیر موزه هنرهای معاصر تهران، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی در بلگراد، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران، مدیرکل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرکل آموزش و توسعه فعالیت‌های هنری وزارت فرهنگ ارشاد اسلامی، رئیس مرکز برنامه‌ریزی و آموزش نیروی انسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر شورای هماهنگی پاسداشت زبان فارسی اشاره کرد.

همچنین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکم جداگانه‌ای مهدی محمدی را به عنوان «مشاور وزیر و دبیر و عضو هیات رسیدگی به امور مراکز فرهنگی» منصوب کرد. در متن این حکم آمده است:

«نظر به مراتب شایستگی و تجارب ارزشمند جناب‌عالی به استناد مفاد بنده1ماده11 و نیز بند3 ماده11 و 12 فصل چهارم ضوابط و مقررات تاسیس مراکز، موسسات، کانون‌ها و انجمن‌های فرهنگی و نظارت بر فعالیت آنها مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی به موجب این حکم جناب‌عالی به  عنوان «مشاور وزیر، دبیر و عضو هیات رسیدگی به امور مراکز فرهنگی» منصوب می‌شوید.

امید می‌رود با رعایت اصول سیاست‌های فرهنگی کشور در جهت تحقق اهداف و اجرای وظایف قانونی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.»

یادآور می‌شود مهدی محمدی از مدیران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، پیش از این با حفظ سمت مشاور وزیر و دبیر و عضو هیات رسیدگی به امور مراکز فرهنگی، مدیرکلی حوزه وزارتی را برعهده داشت.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
953 کلیک ها  یکشنبه, 21 شهریور 1400 18:48
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا