دبیرخانه دائمی رویدادهای گردشگری‌ در فارس راه‌اندازی می‌شود

دبیرخانه دائمی رویدادهای گردشگری‌ در فارس راه‌اندازی می‌شود
   
دبیرخانه دائمی رویدادهای گردشگری‌ در فارس راه‌اندازی می‌شود |||| ||||

مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی فارس از راه‌اندازی دبیرخانه دائمی رویدادهای گردشگری‌ در استان خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌شود اجرای برنامه‌های فرهنگی با محوریت این دبیرخانه با ۹ خواهر خوانده بین‌المللی شهر شیراز انجام شود.

 
به گزارش راستین آنلاین هادی شه‌دوست شیرازی سه‌شنبه ۱۶ شهریور در نشست هم افزایی دستگاه‌های متولی برگزاری رویدادهای بیست و پنجمین یادروز حافظ شیرازی، گفت: استفاده از ظرفیت شبکه‌های برون مرزی و اطلاع‌رسانی در سطح بین‌المللی برای برگزاری روز بزرگداشت خواجه حافظ شیرازی نقش مؤثری را در معرفی بیشتر لسان‌الغیب دارد.
 
ای افزود: پیش‌بینی می‌شود اجرای برنامه‌های فرهنگی با محوریت دبیرخانه دائمی رویدادهای گردشگری با ۹ خواهر خوانده بین‌المللی شهر شیراز انجام شود.
 
مرتضی جعفری، معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری شیراز نیز در این جلسه با بیان اینکه مسیرهای گردشگری ادبی در شیراز تنظیم شده است، افزود: با استفاده از ظرفیت راهنمایان گردشگری ادبی آموزش دیده توسط مدیریت گردشگری این سازمان در راستای معرفی هر چه بهتر شیراز با محوریت گردشگری ادبی اقدام خواهد شد.
 
معاون شهردار شیراز با استقبال از دبیرخانه دائمی رویدادهای گردشگری، گفت: اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس با عملیاتی کردن این دبیرخانه در راستای رویدادهای فرهنگی و هنری با محوریت مأموریت‌های میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قدمی بزرگ و فاخر در توسعه گردشگری برداشته است.
 
صابرسهرابی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس هم در این نشست با بیان اینکه امسال پیشنهادهای مرکز حافظ‌شناسی در برگزاری برنامه‌های بزرگداشت حافظ با محوریت حافظ و هنر است، گفت: برنامه‌های ویژه‌ای با نگاه فرهنگی و هنری برای یک هفته در شهرستان‌های استان برگزار خواهد شد.
 
سهرابی عنوان کرد: برنامه‌های بزرگداشت یادروز حافظ، پس از نهایی شدن توسط دستگاه‌های متولی، در نشست خبری به آگاهی همه مردم خواهد رسید.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
676 کلیک ها  سه شنبه, 16 شهریور 1400 12:27
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا