مهلت ثبت‌نام جشنواره قرآنی غدیر تمدید شد

مهلت ثبت‌نام جشنواره قرآنی غدیر تمدید شد
   
مهلت ثبت‌نام جشنواره قرآنی غدیر تمدید شد |||| ||||

رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس از تمدید مهلت ثبت‌نام در جشنواره قرآنی غدیر استان ویژه قاریان تا پایان شهریورماه جاری خبر داد.

احمدرضا نداف گفت: این جشنواره در دو گروه سنی ۸ تا ۱۶ سال و ۱۶ تا ۳۰ سال ویژه آقایان و بانوان و در رشته قرائت تحقیق برگزار می‌شود.

به گزارش راستین آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، او افزود: هر شرکت‌کننده یکی از قطعات اعلام شده آیات نورانی ۳ و ۴ سوره مبارکه مائده، آیات نورانی ۶۷ تا ۷۰ سوره مبارکه مائده را به اختیار خود انتخاب و مجاز به ارسال صرفاً یک فایل صوتی است.

نداف خاطرنشان کرد: متقاضیان شرکت در جشنواره قرآنی غدیر باید تلاوت خود را در قالب فایل صوتی با کیفیت مطلوب به شماره۰۹۰۳۵۹۲۴۱۶۷ در واتساپ ارسال کنند و همچنین باید در ابتدای فایل صوتی و پیش از شروع قرائت، مشخصات فردی خود شامل نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد و شهر محل سکونت را اعلام کنند.

رئیس گروه قرآن و عترت ارشاد فارس ادامه داد: فایل‌های ارسالی باید بدون هیچ‌گونه توقف یا مکث در حین اجرا (Stop یا Pause دستگاه ضبط صوت)، افکت صوتی و یا اکو ضبط شود و از کیفیت مناسب برخوردار باشد.

او افزود: جشنواره قرآنی غدیر با محوریت قرائت تحقیق آیات مرتبط با واقعه غدیر خم در قرآن کریم، با قرائت تحقیق آیات شریفه ۳ و ۴ سوره مبارکه مائده از صفحه ۱۰۷ کلام الله مجید، قرائت تحقیق آیات شریفه ۶۷ تا ۷۰ سوره مبارکه مائده از صفحه ۱۱۹ کلام‌الله مجید در استان فارس برگزار می‌شود.

نداف، زمان داوری آثار را نیمه اول مهرماه اعلام کرد و گفت: نشانی دبیرخانه جشنواره قرآنی، شیراز، بلوار مدرس، کوی زهرا (س)، چهار راه ایثار، معاونت قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس است.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
1531 کلیک ها  سه شنبه, 16 شهریور 1400 10:51
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا