پرستش پورمیرزا "اشباح" را روی صحنه خانه نمایش مهرگان می آورد

پرستش پورمیرزا "اشباح" را روی صحنه خانه نمایش مهرگان می آورد
   
پرستش پورمیرزا "اشباح" را روی صحنه خانه نمایش مهرگان می آورد |||| ||||

پرستش پورمیرزا، در اولین تجربه کارگردانی، "اشباح" هنریک ایبسن را در خانه نمایش مهرگان به روی صحنه می برد.

به گزارش راستین آنلاین به نقل از  مشاور رسانه اثر، "اشباح" نوشته هنریک ایبسن، با ترجمه مهدی فروغ و به کارگردانی پرستش پورمیرزا، از روز یکشنبه، 14 شهریور ماه تا روز جمعه، 19 شهریور ماه 1400 به مدت شش شب، ساعت 20 در سالن شماره یک خانه نمایش مهرگان به روی صحنه می رود.
پرستش پورمیرزا، کارگردان جوان تئاتر؛ هنرجوی رشته هنرهای نمایشی هنرستان دخترانه سوره، پیش از این، در حوزه تئاتر و تصویر، بازیگر و دستیار کارگردان بوده است که از مهمترین فعالیت های او، می توان به نقش آفرینی در نمایشهای "کلاغ" سمانه زندی نژاد و "قهوه قجری" ملیکا رضی و همچنین، فیلم سینمایی "ملی و راه های نرفته اش" تهمینه میلانی اشاره کرد.
وی در اولین تجربه کارگردانی، به سراغ یکی از آثار مشهور ادبیات نمایشی جهان؛ "اشباح" رفته است و در این اجرا، محمد مرادی، پرستش پورمیرزا، حمزه مداح، زینب خطیبی و مهران یاری، او را در مقام بازیگر همراهی می کنند.
دیگر عوامل اثر، عبارتند از:
مشاور کارگردان: محمد شاکر، تهیه کننده: پرسش پورمیرزا، عکاسان: مرجان غیاثی، فرتاش قوام شیرازی، ملینا خسروی، سارا کاووسی، آتنا علیپور و فرزاد جمشیددانایی، عکاس پشت صحنه: ستایش پورمیرزا، فیلمبردار: اسماعیل آقاجانی، ساخت تیزر: داوود فروغی، طراح پوستر و بروشور: ایلین حیدری و مینا حسینی، مسئول اتاق فرمان: سارا مهدوی و ملیکا فروغی، ادیتور تبلیغاتی: گلنوش زینلی و مشاور رسانه: فرزاد جمشیددانایی.
هم اکنون، بلیط فروشی در سایت فروش بلیط تیوال آغاز شده است و مخاطبان، می توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی: https://www.tiwall.com/p/ashbah3 اقدام به خرید بلیط کنند.
انتهای پیام /  علیرضا لرک
1084 کلیک ها  شنبه, 06 شهریور 1400 10:47
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا