اعضای جدید شورای مرکزی خانه فیلمسازان انقلاب اسلامی فارس معرفی شدند

اعضای جدید شورای مرکزی خانه فیلمسازان انقلاب اسلامی فارس معرفی شدند
   
اعضای جدید شورای مرکزی خانه فیلمسازان انقلاب اسلامی فارس معرفی شدند |||| ||||

اعضای شورای مرکزی خانه فیلمسازان انقلاب اسلامی فارس برای یک دوره دو ساله در استان مشخص شدند.

به گزارش راستین آنلاین دبیر مجمع هنرمندان انقلاب اسلامی فارس دوشنبه 21 تیر در حاشیه برگزاری اولین دوره انتخابات تعیین شورای مرکزی خانه فیلم سازان انقلاب اسلامی فارس اعلام کرد که آقایان؛ ابراهیم شیشه گر، محمد علی یزدانی ، محمدحسن محمودی، مهدی صدیقی و سیاوش نقیبی نژاد بعنوان پنج عضو اصلی شورای مرکزی خانه فیلمسازان استان انتخاب شدند.

محمدعلی یزدانشناس افزود: همچنین آقایان؛ مجید تجرد و سید مهدی پور یزدانپرست بعنوان اعضای علی‌البدل خانه فیلمسازان انقلاب اسلامی فارس برای طی یک دوره دو ساله برگزیده شدند.

او خاطرنشان کرد: این شورا طبق اساس نامه در اولین جلسه باید دبیر خانه فیلمسازان را از بین اعضای منتخب مشخص و برنامه عملیاتی خود را برای سال آینده در حوزه‌های توانمندسازی و تولید ارائه کند.

دبیر مجمع هنرمندان انقلاب اسلامی فارس ادامه داد: در حال حاضر مجمع عمومی خانه فیلم سازان انقلاب اسلامی فارس ۷۰ عضو دارد که همه اعضا از افراد شناخته شده و با سابقه و دارای تخصص در حوزه فیلم سازی هستند و این سازماندهی در قالب خانه فیلمسازان انقلاب اسلامی فارس  زمینه محقق شدن مطالبات صنفی و حقوقی و آموزشی فیلمسازان بومی فارس را سرعت خواهد بخشید و زمینه معرفی و شناخته شدن بیشتر هنرمندان فارس را فراهم خواهد کرد.

یزدان‌شناس  با اشاره به جزییات برگزاری انتخابات شورای مرکزی خانه فیلمسازان عنوان کرد: طبق آیین نامه اجرایی مجمع هنرمندان انقلاب اسلامی فارس به عنوان مجری و برگزار کننده انتخابات شناخته می‌شود و مرکز رسانه جبهه فرهنگی انقلاب نقش ناظر را داشت.

او اضافه کرد: از حدود دو ماه قبل ثبت اسامی اعضای مجمع عمومی آغاز شد و پس از آن ۱۵ روز زمان را برای ثبت نام از داوطلبین تعیین شد که در این بازه زمانی یازده نفر برای عضویت در شورای مرکزی خانه فیلم داوطلب شدند و در نهایت روز گذشته ۲۰ تیرماه انتخابات بصورت مجازی برگزار شد.

دبیر مجمع هنرمندان انقلاب اسلامی فارس همچنین اضافه کرد: از ۶۰ نفر واجد شرایط شرکت در انتخابات ۴۱ نفر در زمان تعیین شده در سامانه رای گیری آراء خود را ثبت کردند و این امر مشارکت ۶۸.۳۳ درصدی را در اولین دوره رقم زد.

یزدانشناس با بیان اینکه عضویت در مجمع عمومی خانه فیلم سازان انقلاب اسلامی فارس از طریق ارسال رزومه و اطلاعات شخصی از طریق لینک yun.ir/lwtz۹۹ برای همه علاقه مندان  امکان پذیر است، ابراز امیدواری کرد که اعضای مجمع عمومی با اقدامات شایسته و متشکل شورای جدید اتفاقات امیدآفرین و مثبتی را در عرصه فیلم سازی استان رقم بزنند.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
607 کلیک ها  دوشنبه, 21 تیر 1400 21:59
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا