راه‌ اندازی گذر «فرهنگ و هنر» به «سنگ سیاه» شیراز جان دوباره بخشید

راه‌ اندازی گذر «فرهنگ و هنر» به «سنگ سیاه» شیراز جان دوباره بخشید
   
راه‌ اندازی گذر «فرهنگ و هنر» به «سنگ سیاه» شیراز جان دوباره بخشید |||| ||||

راه‌ اندازی گذر «فرهنگ و هنر» به همت شهرداری شیراز به محله «سنگ سیاه» شیراز جان دوباره بخشید و تسهیلات خوبی برای حمایت از هنرمندان در بازار «هنر» این محله در نظر گرفته شده است.

به گزارش راستین آنلاین  صابر سهرابی امروز (یکشنبه 20 تیر) در مراسم رونمایی از جام ارجان یا جام زندگی به دست استاد «سید احمد حمیدی»، هنرمند توانا و پیشکسوت قلمزن استان فارس گفت: راه‌ اندازی گذر «فرهنگ و هنر» به همت شهرداری شیراز به محله «سنگ سیاه» شیراز جان دوباره بخشید.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس افزود:  تسهیلات خوبی برای حمایت از هنرمندان در نظر گرفته شده و بازار «هنر» در محله «سنگ سیاه» با تنفس یک ساله و قراداد پنج ساله ساخته شده در اختیار هنرمندان قرار داده می شود.

وی اضافه کرد: شهر شیراز به عنوان شهر خلاق در هنرهای تجسمی نیز به زنده نگه داشتن مکتب شیراز با همت هنرمندان نیاز دارد و امیدواریم شاهد موفقیت کسب و کارهای فرهنگی و توجه به شیوه علمی تبلیغات باشیم.

سهرابی تاکید کرد: آموزش کسب و کارهای فرهنگی هنری برای دست یابی به کارآفرینی و شیوه علمی تبلیغات و نظارت بر تابلوهای تبلیغاتی لازم است و زمانی که یک کسب و کار عمومی یا فرهنگی و هنری شروع به کار می کند، لازم است که مردم را از کسب و کار خود آگاه کند تا در ارتباط حرفه ای با مخاطب، گردش کاری خوبی ایجاد شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس ادامه داد: مهمترین وسیله موفقیت در کسب و کارهای اجتماعی و فرهنگی، شیوه صحیح و علمی تبلیغات و اطلاع رسانی است و تبلیغات و وجود کانون های تبلیغاتی برای اینگونه فعالیت ها مهم است.

سهرابی تصریح کرد: انجمن صنفی کارفرمایی کانون های تبلیغاتی فارس از بازوان مطلوب حوزه فرهنگ است که می تواند با توان و تخصص و تجربه ای که در حوزه تبلیغات دارد، طرحی را به عنوان نظارت بر تابلوهای تبلیغاتی سطح شهر ارائه کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس افزود: با همفکری و مشورتی های لازم، این انجمن صنفی در قالب ساختار آموزشی برای آن دسته از افرادی که متقاضی تاسیس و یا تمدید کانون آگهی و تبلیغاتی هستند، باید کارگاه های آموزشی را در نظر بگیرد.

سهرابی با اشاره به برگزاری مجمع عمومی انجمن صنفی کارفرمایی کانون های تبلیغاتی فارس در نوبت دوم گفت: علیرضا قائدیان، روزبه قنبری، عزیز عاملی، محمد فقیه فرد و حسن علیزاده عطایی به عنوان اعضای اصلی هیئت مدیره و آقای محمد حیدریان و رویا رزمی به اعضای علی البدل انتخاب شده اند.

وی ادامه داد: لیلا زارعی به عنوان بازرس اصلی و شایان سالاری نیز به بازرس علی البدل این انجمن انتخاب شده اند.

خاطر نشان می شود، جام «ارجان» یا جام زندگی که به دست هنرمند توانا و پیشکسوت قلمزن استان فارس، استاد «سید احمد حمیدی»، خلق شده، قرار است سفیر ایران در موزه ۶ کشور جهان و مسابقات المپیک توکیو باشد.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
351 کلیک ها  یکشنبه, 20 تیر 1400 20:39
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا