فراخوان دومین جایزه کتاب سال فارس اعلام شد

فراخوان دومین جایزه کتاب سال فارس اعلام شد
   
فراخوان دومین جایزه کتاب سال فارس اعلام شد |||| ||||

مدیر کل فرهنگ و ارشاد فارس به برگزاری دومین دوره جایزه کتاب سال فارس اشاره کرد و گفت: بر اساس این فراخوان، نویسندگان، پژوهشگران، شاعران می‌توانند آثار را به دبیرخانه ارسال کنند.

به گزارش راستین آنلاین  صابر سهرابی گفت: علاقه مندان می‌توانند آثار خود را برای دومین دوره جایزه کتاب سال فارس در هفت گروه اصلی شامل پژوهش، داستان، شعر، کودک و نوجوان، مذهب، تاریخ و جغرافیا و بخش ویژه یادبود استاد فقید منصور اوجی و پژوهش در زمینه فارس شناسی به دبیرخانه دومین دوره جایزه کتاب سال فارس ارسال کنند.

او افزود: انتشار کتاب باید از ابتدای سال ۹۸ تا پایان اردیبهشت ۱۴۰۰ باشد و ارسال دو جلد از کتاب به دبیرخانه در زمینه آثار ترجمه شده و ارسال نسخه‌ای از متن زبان اصلی الزامی است و کتاب‌های الکترونیکی ارسال شده به دبیرخانه باید دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دارای هولوگرام باشد.

سهرابی با بیان اینکه مهلت ارسال آثار تا پایان شهریورماه ۱۴۰۰ است و آئین پایانی در پاییز ۱۴۰۰ برگزار می‌گردد و تاریخ دقیق نیز در اخبار بعدی اطلاع رسانی خواهد شد، گفت: بر اساس این فراخوان ناشران می‌توانند آثار منتشر شده خود را در زمینه‌های مذکور به همراه فرم ثبت نام به دبیرخانه ارسال کنند و در آئین اختتامیه از ناشرانی که اهتمام جدی در نشر آثار فارس پژوهی داشته و بر اساس ملاک‌های دبیرخانه بهترین شکل مشارکت را در دومین دوره جایزه کتاب سال فارس داشته باشند، تکریم خواهد شد.

او یادآور شد: نویسندگان. پژوهشگران، شاعران و ناشران و مؤلفان می‌توانند دو نسخه از اثر خود را به همراه فرم ثبت نام به دبیرخانه دومین دوره جایزه کتاب سال فارس ارسال کنند.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
433 کلیک ها  یکشنبه, 30 خرداد 1400 16:37
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا