برگزاری بیش از ۲۰۰ کارگاه تخصصی آنلاین تابستانی توسط کانون پرورش فکری فارس

برگزاری بیش از ۲۰۰ کارگاه تخصصی آنلاین تابستانی توسط کانون پرورش فکری فارس
   
برگزاری بیش از ۲۰۰ کارگاه تخصصی آنلاین تابستانی توسط کانون پرورش فکری فارس |||| ||||

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس در فصل تابستان بیش از ۲۰۰ کارگاه تخصصی آنلاین با هدف پر کردن پر بار اوقات فراغت دانش‌ آموزان برگزار خواهد کرد که به صورت تخصصی به پرورش استعداد‌ها کمک می ‌کند.

به گزارش راستین آنلاین مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس امروز (شنبه ۲۲ خرداد) در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: آموزش و پرورش سازمانی بزرگ و مانند سرزمین مادری است و وجوه مشترک زیادی میان آموزش و پرورش و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان وجود دارد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس افزود: مخاطبان آموزش و پرورش و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مشترک هستند با این تفاوت که  تمام اعضای کانون، دانش ‌آموز هستند اما همه دانش‌ آموزان عضو کانون نیستند و بخشی از آنها بر اساس علاقمندی در حوزه‌های فرهنگی، هنری و ادبی جذب کانون می ‌شوند.

وی در بخش دیگری با اشاره به برگزاری کارگاه های تخصصی آنلاین بیان کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس در فصل تابستان بیش از 200 کارگاه تخصصی آنلاین با هدف پر کردن پر بار اوقات فراغت دانش‌ آموزان برگزار خواهد کرد که به صورت تخصصی به پرورش استعداد‌ها کمک می ‌کند.

کامرانی ادامه داد: با توجه به سابقه بیش از 50 ساله کانون پرورش فکری و سابقه بیش از یک قرن کانون زبان ایران که زیرمجموعه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است، خواستار حضور بیش از پیش دانش ‌آموزان در فعالیت‌های این نهاد فرهنگی، هنری، ادبی و علمی هستیم. 

وی با اشاره به مطالبات کارکنان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس بیان کرد: تبدیل وضعیت استخدامی، برخورداری از امکانات رفاهی، جذب نیرو، برخورداری از قانون ثبت ‌نام فرزندان کارکنان در مدارس فرهنگیان و ... از این مطالبات است که خواستار توجه آموزش و پرورش فارس به آنها هستیم.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
488 کلیک ها  شنبه, 22 خرداد 1400 16:21
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا