جشنواره عیدانه ۱۴۰۰ با داوری بیش از ۴۰۰ اثر به آیین پایانی رسید/ اعلام اسامی برگزیدگان

معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس اعلام داشت: با همکاری موسسه فرهنگی و هنری پادرا امیر پارس و پایان یافتن مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره عیدانه ۱۴۰۰ پس ازتفکیک آثاربه مرحله داوری وارد شده ایم و با توجه به اینکه این رویداد در بستر فضای مجازی برگزار شد، شاهد بیش از ۴۰۰ اثر از سوی شرکت کنندگان بودیم که با دقت و تمرکز داوری شدند.

به گزارش راستین آنلاین بهروز مرامی با تکریم از استقبال شرکت کنندگان، اظهار کرد: این جشنواره در پنج رشته عکس، بازیگری تک بازیگر، نقاشی، داستانک، دلنوشته و خاطره توسط داوران امیرصادقی، محمدامین محمدی، رباب کیانی، شیوا حسینی به مرحله داوری رسیدند و بیش از۴۰۰ اثر نیز به دبیرخانه رسیده و گاها استعدادهای بی نظیری راشاهد بوده ایم.
 
مرامی در ادامه با تاکید بر اینکه زمان اهداء جوایز متعاقبا اعلام خواهد شد، اسامی برگزیدگان را به شرح ذیل تشریح کرد: بازیگری تک بازیگر برگزیدگان شامل، نازنین ترنگ، سامان شکیبا، مهرداد نعمت الهی، مژده فروتن و شایستگان تقدیر شبنم قیصری، ندامحمدیان، فاطمه تسلط، علی دالوند، یاسمن کوچکی است.
 
وی منتخبین نقاشی و برگزیدگان را مرضیه ناجی، اسکندرسلمانپور، عالیه عابدی، نسیم هژبریان، محمدناصری راد، مریم موسوی، علیرضا کشاورز، مهران عبدی اعلام و شایستگان تقدیر را ناهید بهادری، مهسارفیعی، ساناز سهرابی، معرفی داشت و همچنین برگزیدگان در بخش دلنوشته و خاطره به مهتاب رحیمی، فاطمه اولیایی و سحر نعمتی تعلق گرفت.
 
معاون هنری سینمایی فرهنگ و ارشاد فارس در بخش عکس برگزیدگانی همچون محمدناصری راد، زهرا دشت بشی، شیما رحیمی، سید محسن جعفری، شیواحسینی، عارف عباسی، مبینا میری، رویا امیدوار و شایستگان تقدیر را سمیه مقامی و برگزیدگان بخش داستانک را مهشید پاکدامن، ابوالحسن اکبری، محمدجاویدی، و بیان کرد: شایستگان تقدیر هم شامل زهرا دشت بشی و مهدیس خلیلی می باشد.
 
 
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
242 کلیک ها  شنبه, 04 ارديبهشت 1400 17:43
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا