سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی فارس معرفی شد

سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی فارس معرفی شد
   
سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی فارس معرفی شد |||| ||||

با حکم علی‌اصغر مونسان وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، جمشید معینی به‌عنوان سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس منصوب شد.

 
به گزارش راستین آنلاین به نقل از روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی فارس، امروز 4 اردیبهشت‌ماه 1400 در حکم وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری وصنایع دستی برای سرپرستی جمشید معینی آمده است: نظر به تعهد و تجارت جنابعالی، به‌موجب این حکم به‌عنوان سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس منصوب می‌شوید.
 
وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، در ادامه حکم انتصاب جمشید معینی، اجرای برنامه‌های خلاقانه در حوزه گردشگری و صنایع‌دستی، تعریف مسیرهای جدید گردشگری، برنامه‌ریزی برای افزایش تورهای گردشگری، افزایش کیفت هتل‌ها و رستوران‌های سنتی و بین‌راهی، ایجاد و احداث بازارچه‌ها و فروشگاه‌های صنایع‌دستی، حفاظت از میراث ارزشمند فرهنگی - تاریخی و مرمت و احیا بناهای تاریخی، ارتقا سطح مهارت‌های کارکنان، استفاده حداکثری از بخش خصوصی و بهره‌گیری از توان تخصصی صاحب‌نظران، کارشناسان را از او خواسته است. 
 
مونسان در بخش دیگری از حکم خود خطاب به معینی آورده است: توفیق روزافزونتان را در خدمت به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی و فرهنگ و کشور عزیزمان ایران با رعایت قانون مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید از درگاه حضرت حق خواستارم.
 
ازجمله سوابق جمشید معینی مدیرعامل جهاد تعاون جهاد سازندگی استان کهگیلویه و بویر احمد، شهردار یاسوج، مدیر ایران‌گردی و جهانگردی استان کهگیلویه و بویر احمد، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کهگیلویه و بویر احمد، قائم‌مقام و معاون اداری مالی فنی اداره کل ارشاد و فرهنگ اسلامی استان فارس، قائم‌مقام و معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس و معاون سرمایه‌گذاری و برنامه‌ریزی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس بوده است.
مصیب امیری مدیرکل پیشین استان فارس روز پنج‌شنبه 2 اردیبهشت‌ماه 1400 به سمت سرپرستی پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری کشور منصوب‌شده بود.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
1430 کلیک ها  شنبه, 04 ارديبهشت 1400 15:51
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا