فعالیت‌های مجازی کانون فارس آغاز شد

فعالیت‌های مجازی کانون فارس آغاز شد
   
فعالیت‌های مجازی کانون فارس آغاز شد |||| ||||

ترم بهار کارگاه‌های مجازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس، از روز ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ با حضور اعضای کودک و نوجوان آغاز شد. 

 
به گزارش راستین آنلاین ، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس با اعلام این خبر گفت: علاقه‌مندان در گروه‌های سنی «نوباوه» ۴ سال به بالا، «نوخوان» ۷ سال به بالا، «نونهال» ۹ سال به بالا، «نونگاه» ۱۲ سال به بالا و «نوجوان» ۱۵ سال به بالا، در این کارگاه‌ها شرکت کرده‌اند. 
 
این کارگاه‌های مجازی در سطح ملی برنامه‌ریزی شده و شرکت‌کنندگان در دوره‌ها علاوه بر دریافت گواهی شرکت، در صورت داشتن شرایط لازم، جذب انجمن‌های کانون می‌شوند.
 
کامرانی افزود: کانون فارس با برگزاری 82 کارگاه فرهنگی، هنری و ادبی شامل: کاغذ‌و‌تا، کاردستی، حال خوش زندگی، خوانش متون کهن (گلستان‌خوانی، شاهنامه‌خوانی، حافظ‌خوانی)، نقاشی، خط‌تحریری، صنایع‌دستی، عروسک‌سازی، پویانمایی، نوشتن‌خلاق، شعرخوانی، داستان‌نویسی، دست‌سازه‌ها، خوشنویسی، نجوم، عکاسی، نمایش خلاق، سفالگری، کلاژ، تصویرسازی و شعر و قصه میزبان کودکان و نوجوان علاقه‌مند است.  
 
مرکز مجازی کانون که بهار ۱۴۰۰ سالگرد تاسیس آن است در عملکرد یک‌ساله خود، ۲هزار و ۱۳۰ کارگاه مجازی برگزار کرده که در مجموع ۲۲۹هزار و ۱۶۸ نفر ساعت آموزش با مشارکت ۸۹۸ نفر مربی از سراسر کشور به انجام رسیده است.
 
این دوره‌ها در گروه‌های مختلف کودک و نوجوان در رشته‌های متنوعی از فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی زیر نظر انجمن‌های تخصصی کانون برگزار می‌شود.
 
دوره‌های مجازی کانون پرورش فکری به سه شکل زنده مجازی در سطح ملی، زنده مجازی در سطح استانی و دوره‌های بدون محدودیت زمان شامل فیلم‌های آموزشی متناسب با گروه‌های مختلف سنی است
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
342 کلیک ها  شنبه, 21 فروردين 1400 10:37
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا