اجرای بیش از 3 هزار و 720 بازدید نظارتی از تأسیسات گردشگری فارس در سال ۹۹

اجرای بیش از 3 هزار و 720 بازدید نظارتی از تأسیسات گردشگری فارس در سال ۹۹
   
اجرای بیش از 3 هزار و 720 بازدید نظارتی از تأسیسات گردشگری فارس در سال ۹۹ |||| ||||

مدیرکل میراث‌فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس از اجرای ۳۷۲۰ بازدید نظارتی از تأسیسات گردشگری فارس در سال ۹۹ خبر داد.

به‌ گزارش راستین آنلاین مصیب امیری اظهار کرد: این بازدیدها به‌منظور تشدید نظارت‌های ویژه برای کنترل کیفیت خدمات در تأسیسات و مؤسسات گردشگری استان اعم از واحدهای اقامتی، پذیرایی و دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری انجام ‌شده است.
 
او ادامه داد: از این تعداد ۱۶۰۸ مورد بازدید و نظارت بر واحدهای اقامتی، تعداد ۲۶۸ مورد نظارت بر رستوران‌ها و واحدهای پذیرایی بین‌راهی، تعداد ۱۱۲۴ مورد بازدیدهای نظارتی از دفاتر خدمات مسافرتی و تعداد ۷۲۰ مورد بازدید از واحدهای اقامتی موقت شامل کمپ‌ها، مهمانسراها، خانه مسافرها و سایر مراکز اقامتی بوده است.
 
مدیرکل میراث‌فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس با بیان اینکه بازرسی و نظارت‌ها در قالب تیم‌های نظارتی در سطح استان صورت گرفته است، اضافه کرد: در اقدامات نظارتی از واحدهای اقامتی و پذیرایی، دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری و سایر تأسیسات گردشگری ۱۰ مورد تشویق، ۴۰ مورد تذکر و ۱۰ فقره اخطار کتبی اعلام‌شده است.
 
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس از تعلیق و لغو شدن ۲۴ واحد از  دفاتر خدمات مسافرتی و مراکز اقامتی خبر داد و افزود: این بازرسی‌ها با همکاری سایر دستگاه‌های نظارتی استان از جمله اداره بهداشت، اماکن عمومی نیروی انتظامی، تعزیرات حکومتی به‌عمل‌آمده است.»
امیری گفت: «تمام تأسیسات گردشگری ارائه‌کننده خدمات به گردشگران در طول سال به‌صورت روزانه مورد نظارت و بازرسی قرار گرفته‌اند
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
1414 کلیک ها  یکشنبه, 08 فروردين 1400 12:52
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا