آغاز ثبت نام لیگ سخنرانی دانشجویی

آغاز ثبت نام  لیگ سخنرانی دانشجویی
   
آغاز ثبت نام  لیگ سخنرانی دانشجویی |||| ||||

لیگ مسابقات مناظرات دانشجویی به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های علمی کاربردی و بسیج دانشجویی دانشگاه های استان فارس برگزار خواهد شد.

 
به گزارش راستین آنلاین حجت الاسلام و المسلمین مهدی عابدی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های علمی کاربردی منطقه هفت با اعلام این خبر افزود: این مسابقه در راستای افزایش و کسب مهارت‌های ارتباطی، رشد و شکوفایی فرهنگ گفتگو و آشنایی با سیره اهل بیت (ع)در بین دانشجویان برگزار و شرکت برای همه دانشجویان آزاد است. 
 
وی در ادامه با اشاره به اینکه طی چند روز گذشته بازخوردهای خوبی از این برنامه داشته‌ایم، بیان کرد: امروزه حساسیت جامعه دانشجویی و تصمیم‌گیر برای تقویت فن بیان و سخنرانی ارتقا پیدا کرده و به همین دلیل شاهد توجه‌های خوبی از سوی انجمن‌های دانشجویان، فعالان فرهنگی و برخی مسئولان هستیم، لذا شاهد توسعه‌ی این مهارت در این قشر تاثیرگذار جامعه هستیم.
 
 عابدی از دیگر اهداف برگزاری مسابقات سخنرانی را افزایش سطح مهارت های فردی، اجتماعی و علمی دانشجویان برشمرد. 
 
ابراهیم شیشه گر دبیر اجرایی لیگ سخنرانی دانشجویی گفت: این مسابقه مهیج در 7محور شامل: دانشجو موذن جامعه/دانشجوی سیب زمینی نیست!! ،گفتمان انقلابی (انقلابی بودن و انقلابی ماندن)،تاثیرات برجام بر اقتصاد، تمدن نوین اسلامی- بیانیه گام دوم، عفاف و حیا و خط امام ، برگزار و به نفرات برتر جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.
وی افزود: مهلت ثبت نام لیگ سخنرانی دانشجویی نیز تا 20 اسفند خواهد بود و رقابت بین شرکت کنندگان در تاریخ 20 الی 22 فروردین 1400 انجام می پذیرد.
 
دبیر اجرایی لیگ سخنرانی دانشجویی نیز گفت: متقاضیان جهت ثبت نام نام،نام خانوادگي، رشته، نام دانشگاه خود و کلمه سخنراني را تا تاريخ 20 اسفند 1399 به شماره 09211728125 ارسال کنید.
 
وی در ادامه با اشاره به اینکه در این برنامه استعدادیابی نیز صورت می‌گیرد، بیان کرد: از بین شرکت کنندگانی که حائز رتبه شده یا به مرحله نهایی آن راه پیدا می‌کنند، دبیرخانه مسابقه آن‌ها راشناسایی کرده و به شبکه‌های تلویزیونی، رسانه‌ها و شرکت‌هایی که نیاز به افراد مستعد در زمینه فن بیان دارند معرفی می‌کند. 
 
شیشه گر در پایان تصریح کرد: گرچه بحث استعدادیابی وظیفه اصلی دبیرخانه مسابقه نیست، اما سعی داریم توجه ویژه‌ای به افراد سختکوش و مستعد داشته باشیم و تا جایی که امکان داشته باشد به آن‌ها کمک خواهد شد.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
587 کلیک ها  پنج شنبه, 07 اسفند 1399 17:02
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا