برگزاری آیین پایانی جشنواره دهه هنر فارس

برگزاری آیین پایانی جشنواره دهه هنر فارس
   
برگزاری آیین پایانی جشنواره دهه هنر فارس |||| ||||

معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس اعلام داشت: جشنواره دهه هنر فارس بگونه مجازی با همکاری موسسه فرهنگی «پادرا امیر پارس» ساعت 16 روز چهارشنبه ششم اسفند ماه در تالار حافظ، همزمان با شب میلاد باسعادت مولای متقیان، امام علی «ع» با معرفی برگزیدگان در ده رشته هنری و در 20 بخش برگزار خواهد شد.

به گزارش راستین آنلاین به نقل از  روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس بهروز مرامی گفت: جشنواره دهه فارس، واپسین جشنواره هنری قرن و با هدف ایجاد شور در میان جامعه هنری فارس و همچنین شناساندن هنرمندان از طریق ارایه آثار هنری شان در دوره شیوع بیماری کرونا توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شده است.

معاون هنری سینمایی فرهنگ و ارشاد فارس افزود: این جشنواره در ده رشته هنری و در نه نقطه استان فارس برگزار شد. این جشنواره ها و رشته های آن و همچنین شهرستان های محل برگزاری شامل نمایشنامه نویسی(شیراز)، تذهیب(اقلید)، عکس(مرودشت)، خوشنویسی(ارسنجان)، تک بازیگر(اوز)، داستان و داستانک(لارستان)، فیلمنامه نویسی(کازرون)، نقاشی(کازرون)، گرافیک(داراب)، شعر(جهرم) می باشد.

مرامی اظهار داشت: از ویژگی های بارز این جشنواره می توان به تمرکز زدایی و واگذاری برگزاری آن به شهرستانها، استفاده از ظرفیت های استانی جهت داوری آثار رسیده به جشنواره و مهم ترین ویژگی بر بستر فضای مجازی بودن اشاره کرد که پذیرای آثاری در موضوعات بیماری کرونا، کادر درمان و در بخش ویژه و به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، با عنوان «سنگر دیروز، صلابت امروز» اختصاص داشت.  

معاون هنری سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در پایان خاطر نشان ساخت: برگزاری این آیین به صورت مجازی و با حضور دبیر جشنواره و تعدادی از عوامل اجرایی برگزار خواهد شد و علاقمندان می توانند جهت تماشای زنده به نشانی  https://www.aparat.com/FARS.ART.DECADE.FESTIVAL/live  مراجعه نمایند. 

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
646 کلیک ها  دوشنبه, 04 اسفند 1399 15:31
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا