دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در فارس افتتاح شد

دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در فارس افتتاح شد
   
دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در فارس افتتاح شد |||| ||||

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس از افتتاح یک دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری جدید در شیراز خبر داد.

 
به گزارش راستین آنلاین مصیب امیری امروز ۳۰ بهمن ماه ۱۳۹۹اظهار کرد: در استان فارس 280 دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری فعال است که با افتتاح دفتر خدمات مسافرتی روجاگشت شیراز تعداد این دفاتر خدمات مسافرتی به 281 واحد رسید.
 
او ادامه داد: استان فارس با داشتن آثار تاریخی متعدد و مناطق طبیعی زبیا و بی‌نظیر از ظرفیت بالایی برای جذب گردشگر برخوردار است و تقویت و ایجاد زیرساخت‌های گردشگری مناسب می‌تواند در رشد و شکوفایی صنعت گردشگری استان نقش به‌سزایی داشته است.
 
امیری افزود: این استان در زمینه جذب گردشگری در بخش‌های مختلف ازجمله گردشگری زیارتی و مذهبی، سلامت و درمانی، گردشگری تاریخی فرهنگی، طبیعت گردی و اکوتوریسم، دارای ظرفیت های بسیار مناسبی است که با برنامه‌ریزی دقیق می‌توان این ظرفیت‌های بالقوه را به شکل مطلوب مورد بهره‌برداری قرار داد.
 
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس گفت: درحوزه سلامت برنامه‌ریزی‌هایی با نهادهای ذیربط صورت گرفته که در آینده‌ای نزدیک شاهد روند مطلوب‌تری برای جذب و درمان گردشگران سلامت خواهیم بود.
 
امیری گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته و ثبت گشت‌ها درسامانه جامع دفاتر خدمات مسافرتی و با همکاری نیروی‌ انتظامی ساماندهی تورهای گردشگری انجام می‌گیرد و از فعالیت‌های غیر مجاز ممانعت خواهد شد که این امر در رونق کار دفاتر مسافرتی نیز مؤثر واقع خواهد شد.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
1103 کلیک ها  پنج شنبه, 30 بهمن 1399 13:36
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا