دومین شماره هفته‌نامه دوزبانه جهان‌پارس منتشر شد

دومین شماره هفته‌نامه دوزبانه جهان‌پارس منتشر شد
   
دومین شماره هفته‌نامه دوزبانه جهان‌پارس منتشر شد |||| ||||

دومین شماره هفته‌نامه «جهان‌پارس» با مطالب و عناوین متنوعی به زبان‌های فارسی و انگلیسی سه‌شنبه ۲۸ بهمن‌ماه منتشر شد.

 
به گزارش راستین آنلاین این هفته‌نامه اجتماعی سیاسی در شماره دو، تیتر نخست خود را به موضوع بررسی راهکارهای جلب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ریاست‌جمهوری اختصاص داده است.
 
«اتفاق نو با چهره‌های نو»، تیتری است که این هفته‌نامه از یادداشت اختصاصی دکتر ابراهیم عباسی رئیس دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه شیراز با حروف درشت در صفحه نخست منتشر کرد و از قول وی نوشته است: یکی از مشکلات در انتخابات ایران، حضور نامزدهای تکراری است، امکان نامزدی نسل نو و افراد با نگاه‌های جدید در انتخابات فراهم شود.
 
هفته‌نامه جهان‌پارس در این شماره صفحه‌ای را به معرفی ظرفیت‌های گردشگری استان فارس اختصاص داده است و عکس نخست صفحه خود را نیز به این موضوع اختصاص داده است.
 
در گزارش که به دو زبان فارسی و انگلیسی به مخاطبان عرضه شده است، به مناسبات شیراز با شهرهای خواهرخوانده جهان اشاره شده و از شیراز به عنوان خال رخ هفت اقلیم یاد شده است.
این هفته‌نامه در شماره دوم به صورت تخصصی پرونده‌هایی را با موضوع FATF و جشنواره فیلم فجر منتشر کرده است.
 
در پرونده‌ای که به ابعاد تاخیر در پیوستن ایران به گروه اقدام ویژه مالی موسوم به FATF پرداخته است، یادداشت‌ها و مطالبی از رییس اتاق بازرگانی شیراز و استاد دانشگاه منتشر شده است. «نه به FATF ، دیکته سیاست به اقتصاد» عنوان یکی از این مطالب است.
 
پرونده اختصاصی هفته‌نامه جهان پارس با موضوع جشنواره سی و نهم فیلم فجر نیز با تیتر « معجونی از شگفتی و حاشیه» همراه با حاشیه‌نوشت و مطالب خواندنی درباره ابعاد مختلف این جشنواره که در شیراز نیز برپا شد، به چاپ رسیده است.
 
این هفته‌نامه گفت‌وگوی صریحی با ظفر افشون معاون استاندار فارس داشته و از قول وی نوشته است: پایان ترامپ، باید جشن ملی اعلام می‌شد.
در شماره دوم جهان پارس، گپ و گفت با عبدالعلی قصرالدشتی هنرمند مجسمه ساز شیرازی را از دست ندهید که گفته است: مبارز بودن یا تکنسین ماندن؛‌مساله این است.
 
گفت وگو با این استاد سابق دانشگاه‌های انگلیس که کار در شیراز را ترجیح داده و اندیشه‌های بزرگ و ماندگار در سر دارد را در صفحه هفت بخوانید.
تحلیل عملکرد شوراهای اسلامی شهر در سال پایانی دوره پنجم از دیگر مطالب این هفته‌نامه است.
 
و اما صفحه آخر شماره دوم هفته‌نامه جهان‌پارس، مطالب خواندنی و عکس‌های دیدنی را در بر گرفته است و دقایقی را می‌توانید به خواندن و دیدن این صفحه اختصاص دهید،‌از دوستداران داستانک و کتاب گرفته تا علاقه‌مندان به مفاخر و پیگیری قیل و قال‌ها در فضای مجازی.
 
گفت و گو با یکی از نخستین پزشکانی که در شیراز واکسن کرونا دریافت کرده نیز از مطالب خواندنی صفحه آخر است.
 
علاوه بر دکه‌های معتبر مطبوعاتی مرکز شهر شیراز، این هفته‌نامه را می‌توانید با ارسال پیام متنی واتساپ به شماره ۰۹۳۷۴۷۸۷۸۷۹ مشترک شوید.
از طریق ارسال پیام متنی واتساپ به این شماره، همچنین می‌توانید دیدگاه‌های خود را در صفحه دو نشریه انعکاس دهید. برای نخستین بار، ستون سخن مردم را در شماره دو ببینید.
 
مطالب متنی نشریه به تدریج در پایگاه اطلاع رسانی این نشریه به نشانی jahanepars.ir و همچنین شبکه‌های اجتماعی تلگرام، اینستاگرام و توییتر به نشانی @jahanepars در دسترس مخاطبان قرار می‌گیرد 
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
689 کلیک ها  چهارشنبه, 29 بهمن 1399 08:24
این مورد را ارزیابی کنید
(3 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا