پیشرفت در طرح های استان فارس نشان از یک برنامه‌ریزی خوب است

پیشرفت در طرح های استان فارس نشان از یک برنامه‌ریزی خوب است
   
پیشرفت در طرح های استان فارس نشان از یک برنامه‌ریزی خوب است |||| ||||

معاون توسعه مدیریت وزارت میراث ‌فرهنگی صنایع‌ دستی و گردشگری در بازدید از طرح های تأثیرگذار استان از اختصاص اعتبارات ملی وزارتخانه به موزه منطقه‌ای فارس، خبر داد.

به گزارش راستین آنلاین محمد خیاطیان معاون توسعه مدیریت وزارت میراث ‌فرهنگی صنایع‌ دستی و گردشگری در بازدید از مجموعه‌های فرهنگی تاریخی حافظیه و سعدیه، گفت: شاهد پیشرفت خوبی در طرح های فارس بوده‌ایم و موزه منطقه‌ای فارس یکی از طرح های بزرگی بوده که در سطح کشور نشان‌دهنده یک موفقیت‌آمیز و برنامه‌ریزی خوب در  استان فارس است.

او، با اشاره به تامین نیاز کشور در موزه منطقه‌ای و مخازن امن بیان کرد: بعد از افتتاح موزه منطقه‌ای فارس و باغ‌موزه مشاهیر شاهد بزرگ‌ترین موزه امن کشور در استان فارس خواهیم بود که الگوی مناسبی برای سایر استان‌ها است.

خیاطیان، تصریح کرد: در سال ۹۹ یک ردیف خاص اعتبارات ملی وزارتخانه به‌عنوان اعتبار موزه منطقه‌ای فارس دیده ‌شده است که تلاش می شود اختصاص اعتبار به ‌موقع نیز انجام شود و با اهتمامی که تاکنون کار را پیش برده‌اند، با تزریق منابع خوب در اسرع وقت، موزه را به اتمام و بهره‌برداری برسانند.

معاون توسعه مدیریت وزارت میراث ‌فرهنگی صنایع‌ دستی و گردشگریف ادامه داد: در مجموعه فرهنگی تاریخی سعدیه هم با تلاش سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و  بهره‌برداری از مرکز سعدی شناسی را شاهد خواهیم بود که دارای سالن مناسب و قابل قبولی است  که با پیشرفت ۱۰۰ درصدی در کوتاه‌ترین زمان تا پایان امسال  به ‌صورت رسمی افتتاح می شود.

او، افزود: باید از توان‌بخش خصوصی در کنار وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بیش از بیش استفاده کنیم و سایر استان‌ها با الگوبرداری از استان فارس و با کمک بخش خصوصی به نتایج مطلوبی برسند.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
281 کلیک ها  شنبه, 25 بهمن 1399 15:09
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا