اسامی آثار جشنواره فیلم فجر شیراز اعلام شد/ تهیه بلیط فقط از طریق سامانه

اسامی آثار جشنواره فیلم فجر شیراز اعلام شد/ تهیه بلیط فقط از طریق سامانه
   
اسامی آثار جشنواره فیلم فجر شیراز اعلام شد/ تهیه بلیط فقط از طریق سامانه |||| ||||

معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس از اعلام اسامی آثار بیستمین جشنواره فیلم فجر شیراز خبر داد و گفت: این جشنواره از 15 تا 22 بهمن ماه جاری در هنرشهر آفتاب و سینما ایران برگزار می شود و بلیت های این دوره از جشنواره منحصرا از طریق سامانه https://www.irantic.com و https://cinematicket.org و همچنین https://www.gisheh7.ir به فروش می رسد.

به گزارش راستین آنلاین بهروز مرامی عنوان کرد: باتوجه به شرایط حاکم به دلیل شیوع بیماری کرونا، این دوره از جشنواره تحت الشعاع همین شرایط قرار دارد و به منظور رعایت شیوه نامه های اجرایی فقط 30 در صد از ظرفیت سالنهای نمایش فیلم امکان پذیرش تماشاگر را خواهند داشت.

معاون هنری سینمایی فرهنگ و ارشاد فارس، گفت: بلیت های این دوره از جشنواره منحصرا از طریق سامانه های مورد اشاره به فروش می رسد و متاسفانه امکان اهدای بلیت به هنرمندان همانند دوره های گذشته وجود ندارد و با اشاره به اینکه زمان بلیت‌فروشی شیراز همزمان با دیگر شهرستان‌ها اعلام خواهد شد، درباره زمان برگزاری این رویداد، احتمالاً از پانزدهم بهمن‌ماه، روزانه سه نوبت و در مجموع ۱۶ سانس در سینما ایران و ۳۲ سانس در هنرشهر آفتاب فیلم‌ها اکران می شود.

 معاون هنری سینمایی فرهنگ و ارشاد فارس اظهار داشت: در این جلسه مقرر شد، باتوجه به اهمیت رعایت پروتکل های بهداشتی، نظارت بر رعایت این موارد از سوی تماشاگران، مدیران سینما و برگزار کنندگان در اولویت نخست قرار دارد.

بر این اساس، فیلم‌های شیشلیک (محمدحسین مهدویان)، تی تی (آیدا پناهنده)، گیجگاه (عادل تبریزی)، بی همه چیز (محسن قرایی)، زالاوا (ارسلان امیری)، ستاره بازی (هاتف علیمردانی)، مصلحت (حسین دارابی)، خط فرضی (فرنوش صمدی)، تک نیرانداز (علی عفاری)، مامان (آرش انیسی)، رمانتیسم عماد و طوبا (کاوه صباغ زاده)، روشن (روح الله حجازی)، منصور (سیاوش سرمدی)، روزی روزگاری آبادان (حمیدرضا آذرنگ)، ابلق (نرگس آبیار) و یدو (مهدی جعفری) از بخش سودای سیمرغ سی و نهمین جشنواره فیلم فجر در سالن‌های زرد و نارنجی سینما شهر آفتاب در ساعت‌های ۱۵،۳۰ و ۱۸،۳۰ و همچنین سالن سینما ایران همزمان با ساعت یاد شده به نمایش در می‌آید.

فیلم زالاوا برای گروه سنی ۹+ سال، ستاره بازی ۱۲+ سال و ابلق ۱۵+ سال پخش خواهد شد.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
435 کلیک ها  سه شنبه, 14 بهمن 1399 19:33
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا